کد خبر : 2006992 | 16 اسفند 1402 ساعت 12:46 | 14.7K بازدید | 6 دیدگاه

طعنه به امباپه: مهم فقط سرمربی است

ناصر الخلیفی، رییس پاری سن ژرمن، بار دیگر حمایتش را از لوئیس انریکه به صورت علنی اعلام کرد.

طعنه به امباپه: مهم فقط سرمربی است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 1-2 به پیروزی برسد. 

شاگردان انریکه که در بازی رفت هم در خانه با دو گل حریف را شکست داده بودند، حالا منتظر مشخص شدن تکلیف دیگر تیم‌های صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی و تعیین حریفی هستند که باید روبروی آن به میدان بروند. 

بحث درباره اختلافات به وجود آمده بین این مربی اسپانیایی و کیلیان امباپه که شب گذشته هم ستاره بی چون و چرای تیمش بود و نقش مهمی را در صعود آنها به مرحله بعدی با دو گلی که ثمر رساند ایفا کرد همچنان در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد. 

1998048

در این مدت و با توجه به این که سرمربی پاری سن ژرمن در چند بازی اقدام به تعویض امباپه کرده بود، شایعاتی درباره رابطه این دو نفر به گوش می‌رسد اما رییس این باشگاه بار دیگر حمایتش را از او اعلام کرد. 

الخلیفی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «سرمربی کسی است که تصمیم نهایی را می‌گیرد. همه ما پشت او هستیم و نظر او است که مهم است. هر تصمیم تکنیکی و تاکتیکی‌ای فقط با نظر او گرفته می‌شود.»

دیدگاه‌ها