کد خبر : 2007013 | 16 اسفند 1402 ساعت 14:00 | 28.6K بازدید | 16 دیدگاه

از این سه ماه بهتر استفاده کنید

ناصر تمامش کن، دست از سر امباپه بردار!

دنیل ریولو معتقد است مشکل اصلی امباپه این روزها با ناصر الخلیفی است و نه انریکه. او از رئیس پی‌اس‌جی خواست دست از آزار روحی امباپه بردارد.

ناصر تمامش کن، دست از سر امباپه بردار!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه دیشب بار دیگر برای پی‌اس‌جی درخشید و بعد از دو بازی متوالی که در لیگ فرانسه تعویض شده بود، در بازی برابر سوسیداد در لیگ قهرمانان ثابت کرد چه بازیکن ارزشمندی است و حقش نیست تعویض شود. او هر دو گل تیمش را زد و در پایان بازی گفت که مشکلات زیادی دارد اما انریکه یکی از آنها نیست.

1998351

دنیل ریولو، کارشناس رادیو مونته کارلو، معتقد است امباپه شخص الخلیفی را مسبب وضعیت نامطلوب روزهای اخیر می‌داند. سه هفته بعد از اعلام جدایی، اوضاع برای امباپه مثل سابق پیش نمی‌رود.

ریولو گفت: «واضح بود که امباپه با انریکه مشکلی ندارد. هر دو دیشب روی این مسئله تاکید کردند و من معتقدم از مدیریت به امباپه فشار وارد می‌شود. این وضعیت باید تمام شود. روزنامه‌نگاران انریکه را هدف قرار داده بودند که اشتباه بود. همه می‌دانیم امباپه سه ماه بیشتر در پی‌اس‌جی نیست و در پایان فصل می‌رود. تمام این حواشی را باید کنار گذاشت و روی ادامه فصل تمرکز کرد. امباپه را رها کنید، این آخرین فصل او در پاریس است و شما بهتر از او در تیمتان ندارید.»

دیدگاه‌ها