کد خبر : 2007072 | 16 اسفند 1402 ساعت 19:00 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

بزرگ‌ترین فرصت‌سوزی هفته والیبال ایران

تیم مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال مردان با شکست پاس به یک برد ارزشمند در گرگان دست یافت.

بزرگ‌ترین فرصت‌سوزی هفته والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، در یکصدوهفتادمین مسابقه لیگ برتر مردان پاس گرگان در سالن امام خمینی (ره) میزبان مس رفسنجان بود و سه بر دو مغلوب حریف شد.

دو ست نخست این دیدار با نتیجه 25 بر 23 و 25 بر 20 به نفع مسی‌ها پایان یافت اما سومین و چهارمین ست با امتیاز مشابه 25 بر 18 به نفع پاس پایان یافت تا این دیدار در ست پنجم پیگیری شود. در پنجمین ست مس رفسنجان 15 بر 12 پاس را شکست داد تا پیروز این جدال پنج سته باشد.

تیم‌ پاس گرگان برای ادامه امید به کسب سهمیه پلی‌آف چشم به نتیجه دیدار چادرملو اردکان و نیان الکترونیک دارد و مس رفسنجان با کسب این پیروزی می‌تواند به فرار از منطقه قرمز امیدوار باشد چرا که هفته آینده به مصاف سایپا خواهد رفت و در صورت پیروزی برابر این تیم و مغلوب شدن هورسان برابر شهداب از حضور در پلی اوت رهایی خواهد یافت.

پاس هم اکنون با 12 برد و 36 امتیاز در رتبه نهم جدول است و مس رفسنجان با 10 برد و 30 امتیاز در رتبه یازدهم جدول باقی خواهد ماند. در دیدار دور رفت پاس سه بر دو به پیروزی رسید و در این دیدار مس از حریف خارج از خانه انتقام گرفت.

بهرام سلیمانی به عنوان نماینده سازمان لیگ و علی یاوری به عنوان ناظر فنی و داوری در این مسابقه حضور داشتند که 550 تماشاگر داشت. علیرضا قریب و حامد آقابراری داور اول و دوم این دیدار دو ساعت و 31 دقیقه‌ای بودند. مصطفی حیدری بازیکن مس رفسنجان تنها کارت زرد این مسابقه را دریافت کرد.

دیدگاه‌ها