کد خبر : 2007083 | 16 اسفند 1402 ساعت 20:15 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از هفتمین تیم صعود کننده به پلی‌آف والیبال

چادرملو اردکان در آخرین مسابقه هفته بیست و پنجم با شکست نیان هفتمین سهمیه پلی‌آف را از آن خود کرد.

رونمایی از هفتمین تیم صعود کننده به پلی‌آف والیبال

 به گزارش "ورزش سه"، تیم چادرملو اردکان در آخرین مسابقه این هفته و دومین دیدار سالن آیت‌الله خاتمی میزبان نیان الکترونیک مشهد بود و سه بر یک به پیروزی رسید.

اردکانی‌ها شروع خوبی داشتند و 25 بر 19 ست نخست را به نفع خود به پایان رساندند اما در ست دوم 23 بر 25 مغلوب حریف شدند. در سومین و چهارمین ست بار دیگر چادرملو 25 بر 18 و 25 بر 15 به پیروزی رسید تا پیروز این مسابقه شده و هفتمین سهمیه پلی‌آف را از آن خود کند.
چادرملو در حالی در آخرین دیدار امروز موفق به کسب سهمیه در نخستین حضور خود در لیگ برتر مردان شد که ایفاسرام دیگر تیم اردکانی هم در اولین دیدار این هفته کسب سهمیه خود را قطعی کرده بود.

شاگردان یعقوبی در چادرملو با این پیروزی به سیزدهمین برد خود دست یافته و با 41 امتیاز راهی جایگاه هفتم جدول شدند. نیان هم که حضورش در پلی اوت قطعی شده است با 8 برد و 28 امتیاز در جایگاه دوازدهم است. نیان در مسابقه دور رفت سه بر یک به پیروزی رسید و این هفته چادرملو شکست دور رفت را جبران کرد.

شهباز صدری نماینده سازمان لیگ، حمید راهجردیان ناظر فنی و داوری، داود نافعی داور اول و مهرداد شوشتری داور دوم این مسابقه بودند.

دیدگاه‌ها