کد خبر : 2007120 | 16 اسفند 1402 ساعت 23:10 | 24.2K بازدید | 9 دیدگاه

ایجنت کواراتسخلیا مدعی شد

پیشنهاد خوب برسد ناپولی این ستاره را می‌فروشد

ایجنت خویچا کواراتسخلیا، ستاره ناپولی، فاش کرد که اگر ناپلی‌ها پیشنهادی دریافت کنند که نتوانند رد کنند، این بازیکن گرجستانی باشگاه را ترک خواهد کرد.

پیشنهاد خوب برسد ناپولی این ستاره را می‌فروشد

به گزارش "ورزش سه"، کواراتسخلیا علیرغم اینکه توسط بسیاری مورد انتقاد قرار می‌گیرد، از نظر اعداد فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد. او در سری A این فصل ۹ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده و در لیگ قهرمانان نیز ۱ پاس گل ثبت کرده است. به نظر می‌رسد که پس از کمک به قهرمانی ناپولی در سری A فصل گذشته، او چهره یک رهبر در باشگاه به خود گرفته است.

صحبت‌هایی در مورد تمدید احتمالی او در باشگاه وجود دارد و در حالی که هنوز این اتفاق نیفتاده است، ماموما جوگلی، ایجنت او در صحبت با گاتزتا دلو اسپورت به آینده وینگر گرجستانی در ناپولی پرداخت.

جوگلی اعلام کرد با اینکه مذاکرات برای تمدید قرارداد کواراتسخلیا در جریان است، در صورت رسیدن پیشنهاد بزرگ، او ناپولی را ترک خواهد کرد.

1963225

او در مورد وضعیت مذاکرات برای تمدید قرارداد گفت: «در مورد آینده، ما در حال صحبت با باشگاه هستیم، خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر ناپولی پیشنهادی دریافت کند که نتوانند رد کنند او اینجا را ترک خواهد کرد.»

او در مورد مبلغ مورد انتظار ناپولی برای فروش کواراتسخلیا گفت: «من نمی‌توانم در مورد مقدار مشخصی صحبت کنم، اینها ارزیابی‌های دی‌لورنتیس است. من فقط از وضعیت قرارداد و کار خویچا صحبت می‌کنم. همه چیز در پایان ماه می مشخص خواهد شد.»

دیدگاه‌ها