کد خبر : 2007121 | 16 اسفند 1402 ساعت 23:13 | 5.6K بازدید | 15 دیدگاه

آخرین حضور نادال و ماری در آمریکا را از دست ندهید!

ایندین ولز ممکن است آخرین حضور رافائل نادال و اندی ماری در یک تورنمنت بزرگ تنیس در خاک آمریکا باشد.

آخرین حضور نادال و ماری در آمریکا را از دست ندهید!

به گزارش "ورزش سه"، دور اصلی رقابت‌های مسترز هزار امتیازی ایندین ولز آمریکا از فردا آغاز خواهد شد. این رقابت‌ها امسال از جذابیت‌های خاصی برخوردار است زیرا بعد از مدت‌ها هر سه ستاره بزرگ دنیای تنیس یعنی نواک جوکوویچ، رافائل نادال و اندی ماری در این رقابت‌ها حاضر شده‌اند.

اما چشم انداز پایان این رقابت‌ها می‌تواند کمی غم انگیز باشد چون شاید نادال و ماری آخرین سفر کاری خود را به آمریکا انجام دهند. ماری ماه قبل اعلام کرد که این تابستان از تنیس حرفه‌ای خداحافظی می‌کند چرا که باور دارد دیگر نمی‌تواند به بالاترین سطح خود بازگردد. از نظر بسیاری منظور او از تابستان، انتهای رقابت‌های ویمبلدون بوده و بعید است او به بخش هارد کورت آمریکای شمالی وارد شود.

1998576

نادال هم که به وضوح بدنش کشش گذشته را ندارد و حتی دو تورنمنت متوالی روی زمین‌های هارد کورت تاب نمی‌آورد و بنابراین بسیاری تصور می‌کنند او در پایان رقابت‌های رولن گاروس و فصل زمین‌های خاکی اروپا به دوران حرفه‌ای خیره کننده خود خاتمه خواهد داد.

در مورد نادال حتی شرکت کردن او در رقابت‌های ایندین ولز هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد زیرا در ویدیوهایی منتشر شده از تمرینات او مشخص است که نمی‌تواند حرکت سرویس خود را کامل انجام دهد و از مشکلی در ناحیه کمر رنج می‌برد. باید دید او پیش از شروع رقابت‌ها انصراف خواهد داد و یا بازی اول خود را مقابل میلوس رائونیچ برگزار می‌کند.

دیدگاه‌ها