کد خبر : 2007140 | 17 اسفند 1402 ساعت 00:01 | 6K بازدید | 3 دیدگاه

شاگردان پپ رحم ندارند: 2 گل در 10 دقیقه! (عکس)

منچسترسیتی در 10 دقیقه اول بازی مقابل کپنهاگن توسط مانوئل آکانجی و خولین آلوارز به دو گل دست پیدا کرد.

شاگردان پپ رحم ندارند: 2 گل در 10 دقیقه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی میزبان کپنهاگن است. این تیم موفق شده بود در بازی رفت حریف را 3-1 در خانه خودش شکست دهد و با خیالی آسوده پا به دیدار خانگی در اتحاد بگذارد.

اما تیم گواردیولا آرام و قرار ندارد و حتی زمانی که نیاز چندانی به بازی هجومی هم نداشت، با حمله از دقیقه اول بازی موفق شدند تا دو گل زودهنگام به ثمر برسانند.

1998614

گل اول این تیم در دقیقه 5 و روی یک ضربه کرنر به ثمر رسید. آلوارز ضربه کرنر را از سمت راست به روی دروازه فرستاد و این توپ روی پای راست آکانجی فرود آمد و این ستاره که بدون مدافع مستقیم مانده بود یک ضربه والی تماشایی را به کنج سمت راست و بالای دروازه کامیل گرابارا فرستاد و گل اول تیمش را به زیبایی زد.

1998613
1998611

4 دقیقه بعد باز هم با شروع روی یک ضربه کرنر دیگر، این بار آلوارز خودش به گل دست پیدا کرد. ارسال کرنر توسط آلوارز از سمت چپ این بار روی سر رودری فرود آمد و ضربه سر این ستاره به تیر افقی دروازه تیم میهمان اصابت کرد و دوباره در سمت چپ به آلوارز رسید. او هم یک ضربه معمولی پای راست را از فاصله دور درست به جایی فرستاد که دروازه‌بان حضور داشت. انتظار می‌رفت این توپ به سادگی مهار شود، اما روی اشتباه گرابارا توپ از بین دست‌هایش عبور کرد و به گل دوم سیتی تبدیل شد.

دیدگاه‌ها