کد خبر : 2007164 | 17 اسفند 1402 ساعت 01:11 | 18.1K بازدید | 10 دیدگاه

دی زربی:

ده‌روسی برای مربی شدن به دنیا آمده است

روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، اعلام کرد دانیله‌ ده‌روسی شخصیت مربیگری داشته و به عقیده او، برای مربیگری به دنیا آمده بود.

ده‌روسی برای مربی شدن به دنیا آمده است

به گزارش "ورزش سه"، برایتون در بازی رفت دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا امشب باید به مصاف رم برود. این دیدار فرصت تقابل روبرتو دی‌زربی و دانیله ده‌روسی را فراهم می‌کند.

ده‌روسی در نشست خبری خود تایید کرده بود از تماشای دی‌زربی به عنوان یک مربی خوشحال است و مربی برایتون هم در نشست خبری‌اش تمجید متقابلی از دوست صمیمی‌اش داشت‌.

دی‌زربی درمورد سبک جدید مربیان ایتالیایی در فوتبال اروپا گفت: "همیشه به طور کلی در مورد ذهنیت معمولی از سبک ایتالیایی صحبت می‌کردم، سپس اگر در مورد آخرین قهرمانی‌ها صحبت کنیم، معتقدم که واقعیت در مقایسه با 10-15 سال پیش بسیار متفاوت است. ده‌روسی برای مربی شدن به دنیا آمده است، 2 سال پیش در ایام جام جهانی فکر می‌کنم او هنوز مربی اسپال نشده بود، اما او را به عنوان یکی از مربیان بزرگ احتمالی در آینده معرفی کرده بودم."

1998657

ده‌روسی؟

به ده‌روسی احترام می‌گذارم چون او دوستم است، ما بسیار نزدیک هستیم به طوری که دختران ما با یکدیگر دوست شده‌اند و ما ارزش‌های مشابهی داریم. از صحبت‌های او قدردانی می‌کنم، رم با مورینیو و د‌ه‌روسی قوی است، ما هیچ تجربه‌ای در اروپا نداریم اما به اینجا آمده‌ایم تا برای کسب این تجربه بازی کنیم، می‌دانیم در چه استادیومی بازی می‌کنیم اما می دانیم که چه اعتباری داریم و چه کارهایی انجام داده‌ایم. ما فقط برای صعود به یک چهارم نهایی بازی نمی‌کنیم، بلکه به این دلیل بازی می‌کنیم که در حال نوشتن تاریخ هستیم و کاری غیرقابل تصور انجام می‌دهیم.

آینده؟

این درست نیست که شما به ایتالیا فکر نکنید، ایتالیا کشور من است اما کاری را انجام می‌دهم که دوست دارم و چیزی که باعث خوشحالی‌ام می‌شود، ماندن در برایتون است. به اندازه کافی خوش شانسم که تیمی دارم و به من اجازه می‌دهد در این رقابت‌ها بازی کنم. این به من حس رضایت می‌دهد اما حتی وقتی شکست می‌خوریم هم نکات خوبی از بازیکنانم پیدا می‌کنم. بعداً، نمی‌دانم چه زمانی، به ایتالیا برمی‌گردم اما هیچ دلیل از پیش تعیین شده‌ای وجود ندارد.

من نابغه نیستم!

من احساس نمی‌کنم یک نابغه‌ام و یا از دیگران بهتر هستم. از کار کردن نمی‌ترسم و شجاعت انجام کارهایی را که دیگران انجام نمی‌دهند و ممکن است درست یا غلط باشد، ندارم. من برای فوتبال زندگی می‌کنم.

دیدگاه‌ها