کد خبر : 2007170 | 17 اسفند 1402 ساعت 01:35 | 8.5K بازدید | 23 دیدگاه

سیتی 3-1 کپنهاگن: دستگرمی برای دیدار بزرگ با لیورپول!

منچسترسیتی موفق شد در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان در خانه با نتیجه 3-1 کپنهاگن را شکست دهد.

سیتی 3-1 کپنهاگن: دستگرمی برای دیدار بزرگ با لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی میزبان کپنهاگن بود و با نتیجه 3-1 این تیم را شکست داد. سیتیزن‌ها موفق شده بودند در بازی رفت حریف را 3-1 در خانه خودش شکست دهند و با خیالی آسوده پا به دیدار خانگی در اتحاد بگذارند.

ویدئو: 326625

تیم گواردیولا با سبک هجومی همیشگی خودش بازی را در دست گرفت و با حمله موثر از دقیقه اول بازی موفق شدند تا دو گل زودهنگام به ثمر برسانند.

1998672

گل اول این تیم در دقیقه 5 و روی یک ضربه کرنر به ثمر رسید. آلوارز ضربه کرنر را از سمت راست به روی دروازه فرستاد و این توپ روی پای راست آکانجی فرود آمد و این ستاره که بدون مدافع مستقیم مانده بود یک ضربه والی تماشایی را به کنج سمت راست و بالای دروازه کامیل گرابارا فرستاد و گل اول تیمش را به زیبایی زد.

1998671

4 دقیقه بعد باز هم با شروع روی یک ضربه کرنر دیگر، این بار آلوارز خودش به گل دست پیدا کرد. ارسال کرنر توسط آلوارز از سمت چپ این بار روی سر رودری فرود آمد و ضربه سر این ستاره به تیر افقی دروازه تیم میهمان اصابت کرد و دوباره در سمت چپ به آلوارز رسید. او هم یک ضربه معمولی پای راست را از فاصله دور درست به جایی فرستاد که دروازه‌بان حضور داشت. انتظار می‌رفت این توپ به سادگی مهار شود، اما روی اشتباه گرابارا توپ از بین دست‌هایش عبور کرد و به گل دوم سیتی تبدیل شد.

ارلینگ هالند هم شانس داشت تا در دقیقه 20 به گل برسد که شوتش از روی خط محوطه جریمه بلوکه شد.

1998668

کپنهاگن بر خلاف جریان بازی در دقیقه 29 به گل رسید. محمد الیونسی یک ضد حمله زیبا را با توپ ربایی شروع کرد و با تکنیک خود توپ را چند متری حمل کرد و بعد آن را به اوری اسکارسون رساند و با او یک و دو کرد  و به داخل و محوطه رفت و به زیبایی پاس اسکارسن را با یک بغل پای راست به گل اول تیمش تبدیل کرد.

بعد از این گل سیتی دوباره به حملات خود ادامه داد و آلوارز می‌توانست گل دوم خودش را هم به ثمر برساند اما ضربه‌اش در دقیقه 34 قبل از رسیدن به خط دروازه دفع شد.
بازی برای 10 دقیقه آرام شد تا اینکه هالند روی پاس خوب رودری و فرصت طلبی خودش سیتی را به گل سوم رساند.

1998670

در دقیقه 45+3 او پاس بلند رودری را در محوطه جریمه دریافت کرد و دو مدافع را از سمت راست دریبل کرد و ضربه پای چپش را به سمت راست دروازه و زاویه بسته فرستاد. دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

در آغاز نیمه دوم با هدف حفظ نتیجه و  عدم خستگی بازیکنان گواردیولا دست به تعویض‌هایی زد و برخی بازیکنان جوان‌تر را به میدان فرستاد. بازی آرامتر از نیمه اول دنبال شد و کپنهاگن هم موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق نمی‌کرد.
در دقیقه 50 ارلینگ هالند ضربه پای راست خود را به سمت دروازه فرستاد که توسط مدافعان بلوکه شد.

5 دقیقه بعد از موقعیتی مشابه شوت سرخیو گومز هم بلوکه شد.

در دقیقه 66 و روی خطرناک‌ترین موقعیت کپنهاگن در نیمه دوم ماگنوس ماتسن در محوطه جریمه به توپ رسید و با ادرسون تک به تک شد اما دروازه‌بان برزیلی شوت این بازیکن را مهار کرد و به کرنر فرستاد.

در دقیقه 78 این ستاره دوباره از خارج از محوطه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه‌اش قبل از مهار ادرسون بلوکه شد.

ماتسون باز هم همه تلاشش را در دقایق پایانی برای گلزنی تیمش انجام داد اما شوت‌های پایانی‌اش همگی بی دقت بودند. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید و سیتی در مجموع با نتیجه 6-2 به دور یک چهارم نهایی صعود کرد و باید منتظر حریفش در دور بعد باشد.

دیدگاه‌ها