کد خبر : 2007180 | 17 اسفند 1402 ساعت 08:35 | 13.3K بازدید | 9 دیدگاه

ادعای سرمربی سابق: مگوایر کاپیتان بهتری بود!

اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، معتقد است که برونو فرناندز بیش از حد احساساتی است و توانایی کنترل احساسش را ندارد.

ادعای سرمربی سابق: مگوایر کاپیتان بهتری بود!

به گزارش "ورزش سه"، سولسشر در زمان حضور روی نیمکت منچستریونایتد خواهان جذب هری مگوایر بود و در فاصله شش ماه پس از جذب او بود که به عنوان کاپیتان انتخابش کرد.

با این حال، بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ برای این بازیکن خوش‌یمن نبود و او روزهای بسیار سخت و پر فشاری را سپری کرد و در نهایت اریک تن‌هاخ این عنوان را از او گرفت و به برونو فرناندز اهدا کرد.

1957819

سولسشر در گفت‌وگو با پادکست Stick to Football درباره شرایط کاپیتان حال حاضر یونایتد اظهار داشت: "زمانی که هدایت منچستریونایتد را برعهده داشتم هم به خوبی می‌دانستم که برونو فرناندز از ویژگی‌های یک کاپیتان در این تیم برخوردار است.

این بازیکن کیفیت لازم و شخصیت مورد نیاز برای این کار را داشت اما خودش می‌داند و من هم به او گفته بودم که گاهی بیش از اندازه احساساتی می‌شود و در این شرایط نمی‌تواند خودش را به درستی کنترل کند.

من واقعا شخصیت و رفتار هری مگوایر را دوست داشتم. زمانی که من در این باشگاه حضور داشتم، او یک رهبر واقعی در این گروه بود."

دیدگاه‌ها