کد خبر : 2007184 | 17 اسفند 1402 ساعت 09:35 | 17.2K بازدید | 26 دیدگاه

آنچلوتی: بد بازی کردیم ولی مهم بود صعود کنیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به عملکرد ضعیف تیمش مقابل لایپزیش اعتراف کرد و تایید کرد بازیکنانش از نظر روحی خسته هستند.

آنچلوتی: بد بازی کردیم ولی مهم بود صعود کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در بازی دور برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیش رفت و با برتری نزدیک 2-1 جواز صعود به دور بعدی را کسب کرد.

پیش از این بازی، دادستانی مادرید برای کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به اتهام فرار مالیاتی، 4 سال و 9 ماه زندان درخواست کرد.

آنچلوتی در مصاحبه پس از بازی درمورد اتهام کلاهبرداری مالیاتی گفت: "من قبلاً جریمه را پرداخت کردم، پول در حال حاضر در دفتر دادستانی است. وکلا در حال صحبت برای یافتن راه حل هستند. مطمئنم که بی‌گناهم. ببینیم قاضی چه تصمیمی می‌گیرد."

عملکرد تیم؟

ما بد بازی کردیم، بازی ضعیف، با انرژی کم، با نگرانی... جنبه روانی بازی ما را به‌شدت محتاط کرده بود. ما مقابل حریفی بازی کردیم که باکیفیت است، آن‌ها چیزی برای از دست دادن نداشتند و ما با احتیاط از ابتدا تا انتها سختی کشیدیم اما مهم این بود که به یک‌چهارم نهایی رسیدیم و همین‌جا هستیم.

ترکیب اصلی؟

ایده این بود که با مهره‌های بیشتر فشار بیاوریم. اما خیلی آهسته بازی کردیم، بدون پرس، با توپ خیلی کند بودیم، روز خوبی نبود، معلوم است. مهم این است که در یک‌چهارم نهایی باشیم، مشخص است که ما باید پیشرفت کنیم، اما گاهی اوقات در یک دور لیگ قهرمانان اروپا ممکن است این اتفاق بیفتد، این اتفاق برای ما مقابل چلسی در خانه رخ داد‌. من هم نفهمیدم چه بر سر ما آمد.

1998695

جو سانتیاگو برنابئو؟

هواداران ما همیشه به ما کمک کرده‌اند. شب‌های باورنکردنی‌ای را در این‌جا گذرانده‌ایم و مطمئنا آن‌ها را تکرار خواهیم کرد.

وینیسیوس؟

او یک گل دیدنی به ثمر رساند. و من فکر نمی‌کنم هل دادن بازیکن حریف از سمت او شایسته کارت قرمز باشد.

مصدومیت‌ها؟

ما طراوت خود را از دست داده‌ایم. این چیزی است که برای ما اتفاق می‌افتد و مقداری خستگی روحی وجود دارد. بعد از استراحت بهتر برمی‌گردیم. من فکر می‌کنم که ادر میلیتائو و تیبو کورتوا در یک‌چهارم نهایی همراه ما خواهند بود.

لیگ قهرمانان جدید؟

همه فرمول‌هایی که بازی‌های بیشتری را ایجاد می‌کنند، اشتباه هستند.

دیدگاه‌ها