کد خبر : 2007191 | 17 اسفند 1402 ساعت 10:10 | 17.3K بازدید | 30 دیدگاه

مارکو روزه:

با احترام به رئال، می‌توانستیم صعود کنیم

مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، به عملکرد تیمش مقابل رئال مادرید افتخار می‌کند و معتقد است که آن‌ها به صعود نزدیک بودند.

با احترام به رئال، می‌توانستیم صعود کنیم

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش شب گذشته در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو 2-1 شکست خورد.

تیم تحت هدایت مارکو روزه در بازی رفت هم با نتیجه 1-0 شکست خورد و در نهایت از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. تیم آلمانی توانست رئال را تحت فشار بگذارد و با شجاعت زیادی بازی کرد.

مارکو روزه در نشست خبری درمورد عملکرد تیمش گفت: "من بسیار مفتخرم، ما واقعا به صعود نزدیک بودیم و یک بازی عالی انجام دادیم. آنچه قبل از بازی گفتیم، قول و قرار نبود، آن را انجام دادیم‌‌. به رئال مادرید تبریک می‌گویم. ما در دو بازی خوب بازی کردیم. فکر نمی‌کنم مادرید در بازی‌های دیگر شروع به پخش این اندازه توپ بلند کرده باشد."

بولت مس رفسنجانترکیب اصلی رئال؟

ما تا حدودی از خط هافبک آن‌ها با بازیکنان زیاد غافلگیر شدیم اما هیچ چیز برای ما تغییر نکرد.

1998702

بولت مس رفسنجانصعود دورتموند به جام باشگاه‌های جهان؟

این را به‌خاطر نداشتم. ما رقیب هستیم. ناامید کننده است اما در حال حاضر موضوع ما جام باشگاه‌های جهان نیست. این همچنان ادامه دارد، هیچ برنامه‌ای برای صحبت در مورد 2025 وجود ندارد.

بولت مس رفسنجاناحتمال صعود؟

با تمام احترامی که برای مادرید قائلم، فکر می‌کردم می‌توانیم به دور بعد برویم. عملکرد ما بسیار خوب بود. ممکن است در مقطعی تجربه یا آرامش نداشتیم و کمی شانس. اما بازیکنان من خیلی خوب هستند. ما می‌دانیم که چگونه باید مقاومت کنیم، این مرحله مهمی برای سنجش تیم بود. با اعتماد به آنچه انجام می‌دهیم اینجا را ترک می‌کنیم و باید ثبات داشته باشیم.

بولت مس رفسنجاندر آغوش گرفتن با بلینگام؟

پیراهن او را برای دخترم گرفتم که یکی از بزرگترین طرفداران جود است.

دیدگاه‌ها