کد خبر : 2007203 | 17 اسفند 1402 ساعت 11:36 | 19.4K بازدید | 31 دیدگاه

یاکوب نیستروپ:

سیتی قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود

یاکوب نیستروپ، سرمربی کپنهاگن پس از شکست تیم منچستر در مرحله یک هشتم نهایی، به تمجید از تیم منچستر پرداخت.

سیتی قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، برتری منچسترسیتی مقابل کپنهاگن از ابتدای بازی دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دانمارک مشهود بود. نتیجه در مجموع 6-2 فقط منعکس کننده چیزی است که در زمین دیده می‌شود.

یاکوب نیستروپ، سرمربی کپنهاگن، پس از پایان بازی از عملکرد بازیکنان و سرمربی تیم حریف تمجید کرد. این مربی گفت: "سیتی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می‌شود. ما مقابل دو یا سه رقیب بسیار خوب بازی کرده‌ایم، اما سیتی در تمام سطح‌ها بالاتر از بازی‌های قبلی بود."

او درمورد تجربه رویارویی با سیتی گفت: "ما دو فصل متوالی مقابل سیتی بازی کردیم و آن‌ها در حال پیشرفت هستند. آن‌ها بازیکنان بی‌نظیری دارند و ساختاری که دارند باورنکردنی است. این فقط مربوط به جنبه‌های فنی و تاکتیکی نیست، آن‌ها سخت کار می‌کنند."

1998717

سرمربی کپنهاگن همینطور درباره عملکرد تیمش گفت: "فوق‌العاده به آن‌ها افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم هر کاری که می‌توانستیم انجام دادیم و شایسته این دو بازی بودیم. در انگلیس، اگر قهرمان لیگ برتر شوید، فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا هستید. اگر دوم، سوم یا چهارم شوید، فصل آینده سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دارید. اما اگر قهرمان دانمارک شوید، فقط برای حضور در مرحله گروهی باید به ایسلند، جمهوری چک و لهستان سفر کنید. بنابراین این یک فصل طولانی برای ما بود. ما در مرحله مقدماتی با اسپارتا پراگ بازی کردیم و آن‌ها این هفته با لیورپول بازی می‌کنند؛ یک تیم بزرگ و عالی."

کپنهاگن در مرحله گروهی به مصاف گالاتاسرای، منچستریونایتد و بایرن مونیخ رفت. به نظر می‌رسد این مربی 35 ساله به یونایتد و بایرن مونیخ اشاره کرده بود اما تایید کرد که سیتی سطح بالاتری نسبت به این‌ تیم‌ها دارد.

دیدگاه‌ها