کد خبر : 2007212 | 17 اسفند 1402 ساعت 12:30 | 24.4K بازدید | 24 دیدگاه

پردراگ میاتوویچ:

وینیسیوس با این رفتارها فوتبالش را نابود می‌کند

پردراگ میاتوویچ، بازیکن سابق رئال مادرید، به وینیسیوس جونیور توصیه کرده پیش از نابودی فوتبالش از درگیری با بازیکنان حریف دست بردارد.

وینیسیوس با این رفتارها فوتبالش را نابود می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پردراگ میاتوویچ که از سال 2006 تا 2009 مدیر ورزشی رئال مادرید بود و سابقه بازی برای این تیم را هم دارد، پس از صعود رئال به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توصیه‌ای برای وینیسیوس جونیور داشت.

میتایوویچ، زننده گل تاریخی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 1998 مقابل یوونتوس، در مورد اقدام وینیسیوس مقابل ویلی اوربان که تقریباً نزدیک بود تیمش را با شکست مواجه کند، گفت: "پیراهن رئال مادرید این نوع رفتارها را تحمل نمی‌کند، شاید تیم دیگری بازی کردن با 10 بازیکن را تحمل کند. به او توصیه می‌کنم راهی برای آرامش پیدا کند وگرنه بازیکن بزرگی نخواهد شد."

میاتوویچ درباره دیدگاه خاص خود از وینیسیوس به کادنا سر گفت: "او بازیکن متفاوتی است، او می‌تواند جریان یک بازی را تغییر دهد و شایسته احترام است. او بازیکن بزرگی است. اما همه به او می‌گویند که باید رفتارش را تغییر دهد. او سر بازیکنان حریف فریاد می‌زند. هم‌تیمی‌های او باید طوری به او اطمینان بدهند که انگار بچه است. او باید در این مورد خیلی تغییر کند و یک تغییر اساسی ایجاد کند. در غیر این صورت، هر چیز خوبی که او در فوتبال دارد اینطور خراب می‌شود."

1998731

میاتوویچ همچنین در "کاروسل دیپورتیوو" در مورد خطای وینیسیوس روی ویلی اوربان گفت: "هیچکس این نوع رفتارها را درک نمی‌کند. تمام جهان این را درک نمی‌کنند. اگر این اتفاق روی یک بازیکن رئال مادرید بیفتد، همه ما می‌گوییم که یوفا، چنین... ما باید واقع بین باشیم. این حرکت وینیسیوس ناراحت کننده است و نمی‌دانم که آیا او باید اخراج شود یا نه چون ممکن بود تیم 10 نفره شود."

در مورد بازی ضعیف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو مقابل لایپزیش، فوتبالیست 55 ساله گفت: "هرگز به‌خاطر نداشتم که رئال اینطور بازی کرده باشد. اگر رئال هنوز در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، به لطف خداست، این را واقعا می‌گویم. اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، آن‌ها قهرمان لیگ خواهند شد."

دیدگاه‌ها