کد خبر : 2007215 | 17 اسفند 1402 ساعت 12:40 | 33.3K بازدید | 57 دیدگاه

هالند همانی که انتظار می‌رفت

هشدار به لیورپول: هیولای گرسنه پپ در آنفیلد

ارلینگ هالند در بهترین فرم ممکن و بعد از ثبت یک گل دیگر در لیگ قهرمانان به نبرد آنفیلد خواهد رسید.

هشدار به لیورپول: هیولای گرسنه پپ در آنفیلد

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بسیاری از ستاره‌های خود را در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل کپنهاگن روی نیمکت نشاند چرا که به بازی حساس یکشنبه مقابل لیورپول در آنفیلد فکر می‌کرد، اما جواهر خود، ارلینگ هالند را در ترکیب قرار داده بود. و هالند بازهم گلزنی کرد. 

ابتدا مانوئل آکانجی برای سیتی گلزنی کرد و سپس خولین آلوارز گل زد. و سومین گل برای ستاره نروژی بود که حالا برابر با کیلیان امباپه و هری کین بهترین گلزن لیگ قهرمانان است. همه آنها در حال حاضر 6 گل زده‌اند و از حالا به مرحله یک چهارم نهایی فکر می‌کنند. 

1998732

چهار روز قبل از دوئل بزرگ مقابل لیورپول در لیگ برتر، هالند از پاس بلند رودری استفاده کرد و با یک کنترل سینه خوب، توپ را همان جایی که باید فرستاد.

علی‌رغم مصدومیتی که او را 53 روز دور نگه داشت و 12 بازی را از دست داد، هالند تاکنون 29 گل در این فصل به ثمر رسانده است. 18 گل در لیگ برتر (در صدر بهترین گلزن، بالاتر از اولی واتکینز از استون ویلا با 16 گل، 6 گل در لیگ قهرمانان و 5 گل در جام حذفی).

1998734

هالند در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل کپنهاگن 88 دقیقه بازی کرد و اکنون در بهترین فرم منتظر لیورپول است. پپ می‌تواند خوشحال باشد که هیولا برای نبرد بزرگ آنفیلد در دسترس است. نبردی که می‌تواند کلید قهرمانی فصل باشد. سیتی یک امتیاز کمتر از لیورپول دارد و خوش‌بین که با درخشش هیولای نروژی، آنفیلد را با سه امتیاز ترک کند.

دیدگاه‌ها