کد خبر : 2007231 | 17 اسفند 1402 ساعت 13:54 | 31.6K بازدید | 46 دیدگاه

فصل برای پدری تمام نشده

تکذیب خبر شوکه‌کننده از ستاره بارسا (عکس)

طبق ادعای موندودپورتیوو، پدری نه تنها فصل را از دست نداده که احتمالا به ال‌کلاسیکوی برگشت نیز خواهد رسید.

تکذیب خبر شوکه‌کننده از ستاره بارسا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه شب برای بارسلونا در سن مامس اصلا خوب پیش نرفت. بارسا نتوانست برابر میزبان قدرتمندش برنده شود و به تساوی بدون گل رسید تا از غفلت رئال در مستایا استفاده نکند. در این بازی پدری و فرانکی دی یونگ نیز مصدوم شدند که خبر بد دیگری برای ژاوی و کادر او بود.

1997686

پدری در پستی در فضای مجازی به مصدومیتش واکنش نشان داد و نوشت: «پس از این‌همه تلاش، این توقف و شروع دوباره سخت است. با این حال، شک نکنید که اشک‌های از روی درد و ناتوانی دیروز خیلی زود به اشک‌هایی از روی شادی تبدیل می‌شوند. این همه عشقی که در چند ساعت گذشته به من داده‌اند باورنکردنی است. باید منتظر باشیم. ما شادی‌های زیادی برای به اشتراک گذاشتن خواهیم داشت.»

تیم پزشکی بارسا دوشنبه مصدومیت پدری از ناحیه ران پای راست را تایید کرد و گفته شد او 6 هفته دور از میادین خواهد ماند اما در ال‌چیرینگیتو این ادعا مطرح شد که این هافبک خلاق شاید فصل را از دست بدهد.

خوزه آلوارز در این رابطه گفت: «در بارسلونا به من گفته‌اند اگر پدری تا دو ماه بعد بتواند ریکاوری کند، یعنی همه چیز مطابق برنامه پیش رفته اما در تیم پزشکی تردید دارند او در این بازه زمانی بتواند مصدومیت را پشت سر بگذارد. با توجه به اینکه این سومین مصدومیت فصل او و دومین مشکل از یک ناحیه است، احتمال اینکه ریکاوری طول بکشد و فصل از دست برود، بالاست و پدری باید تمرکز خود را برای رسیدن به یورو 2024 بگذارد.»

1998752

در حالی که این روزها هواداران بارسا نگران وضعیت هافبک خلاق خود هستند، تیتر یک موندودپورتیوو امیدوار کننده است. این نشریه نزدیک به بارسلونا روند ریکاوری پدری را مثبت گزارش داده و نوشته او قطعا در یک ماه پایانی فصل به میادین بر می‌گردد و حتی هدف او حضور در ال‌کلاسیکوی دوم اردیبهشت است. دیداری که بارسا در آن نیاز حیاتی به پدری خواهد داشت.

دیدگاه‌ها