کد خبر : 2007286 | 17 اسفند 1402 ساعت 18:39 | 48.9K بازدید | 28 دیدگاه

دلیل حذف نام سلمانی از فهرست پرسپولیس

نام هافبک مصدوم پرسپولیس از فهرست این تیم بیرون آمده است.

دلیل حذف نام سلمانی از فهرست پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" با وجود اینکه لیست زیر 23 سال پرسپولیس با محدودیت مواجه نبود و این باشگاه غیر از ابوالفضل بابایی بازیکن زیر 23 سال دیگری جذب نکرد، اما نام یاسین سلمانی، هافبک مصدوم این تیم، از لیست خارج شده است. سلمانی خیلی امید داشت تا در آخرین هفته‌های لیگ برتر برای پرسپولیس بازی کند و اخیرا با انتشار یک استوری از حضورش در ترکیب اصلی  سرخ‌ها دلتنگی‌اش را برای حضور در این تیم بروز داد.
با این وجود سلمانی هم مثل پورعلی‌گنجی باید منتظر فصل آینده باشد و احتمالا از تمرینات پیش فصل به اردوی سرخ‌ها باز خواهد گشت.

1958128

سلمانی که در بازی هفته ششم سرخ‌ها مقابل گل گهر مصدوم شد در آخرین روزهای مردادماه زانوی خود را به دست جراحان سپرد و حالا حدود 5 ماه از عمل جراحی‌اش می‌گذرد، اما مدیران باشگاه پرسپولیس با علم به اینکه بعید است این بازیکن در فصل جاری بتواند برای این تیم بازی کند، نام او را از فهرست تیمشان خارج کردند.

سلمانی بعد از جراحی نیاز به هشت ماه زمان دارد تا تمرینات جدی خود با تیم را آغاز کند و به نظر می‌رسد در خردادماه شرایط بازگشت به تمرین گروهی را خواهد داشت، اما احتمالا فصل جاری لیگ برتر اواسط خردادماه به پایان خواهد رسید و فرصتی برای به میدان رفتن این بازیکن در فصل جاری نخواهد بود.
گفتنی است یاسین سلمانی در بازی رفت با فولاد تک گل خود برای پرسپولیس را به ثمر رسانده بود.

دیدگاه‌ها