کد خبر : 2007289 | 17 اسفند 1402 ساعت 18:50 | 27.2K بازدید | 42 دیدگاه

اطمینان اسطوره رئال: هالند مادرید را می‌خواهد

گوتی، بازیکن سابق رئال مادرید، در اظهارنظر عجیب اعلام کرد که ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، مانند تمام بازیکنان جهان علاقه دارد تا به رئال منتقل شود.

اطمینان اسطوره رئال: هالند مادرید را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند یکی از بازیکنان مورد علاقه رئال مادرید بوده و همواره از او به عنوان گزینه آلترناتیو کیلیان امباپه نام برده می‌شد.

این هفته مهاجم نروژی طی یک مصاحبه جنجال بزرگی به پا کرد: "من افراد نزدیکم را اینجا (منچسترسیتی) دارم و از آن لذت می‌برم. از اطرافیانم بسیار خشنودم: مربی، هیئت مدیره... گروه خوبی هستند و من خیلی خوشحالم. اگر این را بگویم، شاید سرفصل اخبار متفاوتی باشد، اما شما هرگز نمی‌دانید که در آینده چه می‌شود اما من خوشحالم."

این موضوع همان‌طور که انتظار می‌رفت به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و هواداران رئال مادرید احتمال دادند که او شاید به نوعی خودش را برای انتقال به لالیگا آماده می‌کند.

با این حال، کسی که درباره «پرونده هالند» به صورت واضح صحبت کرده، گوتی هرناندز در «برنامه ال‌چیرینگیتو» است.

1998831

اسطوره رئال مادرید درمورد تمایل این مهاجم نروژی برای بازی در رئال مادرید گفت: "منچسترسیتی قهرمان فعلی اروپاست، بله، تیم بزرگی است، بله، اما اینطور نیست، آن چیزی که رئال مادرید دارد را ندارد. رئال مادرید چیز خاصی دارد که همه بازیکنان می‌خواهند به اینجا بیایند و نه تنها به این دلیل که باشگاه خوبی است، بلکه به این دلیل که باعث می‌شود شما را در سراسر جهان بیشتر بشناسند. این برای من واضح است."

هالند تا سال 2025 با منچسترسیتی قرارداد دارد و به صورت واضح اگر رئال مادرید تا آن زمان خواستار جذب این بازیکن باشد باید رقم قابل توجهی را برای رضایت‌نامه این بازیکن بپردازد.

دیدگاه‌ها