کد خبر : 2007349 | 17 اسفند 1402 ساعت 22:21 | 14.4K بازدید | 31 دیدگاه

ستاره سیتی: با بردن لیورپول در آنفیلد قهرمان نمی‌شویم

مانوئل آکانجی، ستاره منچستر سیتی، می‌گوید نباید فکر کرد که قهرمانی آن‌ها با شکست‌دادن لیورپول در آنفیلد قطعی خواهد شد.

ستاره سیتی: با بردن لیورپول در آنفیلد قهرمان نمی‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی در پنج لیگ معتبر اروپایی، منچستر سیتی در ورزشگاه آنفیلد در برابر لیورپول صف‌آرایی خواهد کرد. شاگردان یورگن کلوپ در صدر جدول ۶۳ امتیاز دارند و تیم پپ گواردیولا با فقط یک امتیاز در رده دوم قرار دارد.

بازی رفت این دو تیم در اتحاد با نتیجه تساوی خاتمه یافت. در آن دیدار ارلینگ هالند توانست تیمش را در نیمه اول به برتری برساند اما در دقیقه ۸۰ ترنت الکساندر آرنولد با ضربه‌ای زیبا حساب کار را ۱-۱ کرد.

مانوئل آکانجی که در آن بازی به‌طور کامل بازی کرد و نمایش قابل‌قبولی ارائه داد، می‌گوید آن‌ها می‌توانند توقف در بازی رفت را با پیروزی قاطع مقابل لیورپول در آنفیلد جبران کنند.

1998920

او گفت: «می‌دانیم بازی در آنجا چقدر سخت است؛ اما ما مثل همیشه سعی می‌کنیم سه امتیاز را بگیریم. نمی‌خواهم درباره رقابت قهرمانی صحبت کنم اما این یک برد بزرگ خواهد بود. در بازی رفت ما بهترین عملکرد خود را به نمایش نگذاشتیم، پس چرا در بازی یکشنبه آن را تغییر ندهیم؟

بردن لیورپول در آنفیلد کار سختی است؛ اما یک پیروزی قاطع پاسخ تساوی در بازی رفت را خواهد داد. البته نباید فکر کرد که اگر لیورپول را ببریم و به صدر برویم، قهرمانی ما قطعی می‌شود. هنوز بازی‌های زیادی در این فصل باقی مانده است.»

دیدگاه‌ها