کد خبر : 2007371 | 18 اسفند 1402 ساعت 00:17 | 45.3K بازدید | 14 دیدگاه

عصبانیت ده‌روسی بعد از برد: سوال بی‌ربط نپرسید!

دنیله ده‌روسی پس از پیروزی درخشان رم برابر برایتون از سوال درباره تمدید قرارداد خوشش نیامد.

عصبانیت ده‌روسی بعد از برد: سوال بی‌ربط نپرسید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آاس رم در یک شب باشکوه در المپیکو با چهار گل برایتون قدرتمند دی‌زربی را شکست داد تا شرایط خوبی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا پیدا کند.

ده‌روسی پس از این پیروزی در نشست خبری درباره اینکه آیا بازیکنان از حضور مورینیو خسته شده بودند و حالا با حضور خودش روی نیمکت نمایش متفاوتی دارند، گفت: پرسیدن این سوال خجالت‌آور است. من فکر می‌کنم که هر تیمی، حتی بهترین‌ها، در این فصل مراحل نزولی دارند. اینطور نیست که آنها کم‌کاری انجام داده‌اند، آنها همه چیز را به بهترین شکل انجام داده‌اند، من بسیار خوشحالم. اما من از روز اول فکر می‌کنم و تا زمانی که بمیرم اینطور فکر می‌کنم؛ آنها بازیکنان قوی هستند، کیفیت بالایی در حمله دارند، مربیان دیگر رویای برخی بازیکنان ما را می‌بینند. این تیم قدرتمندی است که در مسابقات پیروز می‌شود، من سعی می‌کنم آنها را به جلو هدایت کنم. در تمرینات باید زیاد بدوید، من با آنها مانند انسان رفتار می‌کنم و آنها در زمین با این نمایش‌های باورنکردنی پاسخ می‌دهند.»

1998962

ده‌روسی درباره اهمیت این پیروزی گفت: «من اهمیت پیروزی، خوشحالی خود و عملکرد بازیکنان را کم نمی‌کنم. اما در نیمه دوم می‌توانستیم کمی بهتر برگردیم. وقتی دوباره شروع کردیم، به جز در دقایق آخر، توانستیم به آنها صدمه بزنیم. من از توجهی که به این بازی کردیم خوشحالم. ما در مقابل تیمی متفاوت از بقیه بازی می‌کردیم، زیرا مربی آن کسی متفاوت از همه است. دیگران را هم دوست دارم اما افرادی هستند که این کار را نمی‌کنند. آماده کردن تیم برای بازی با تیم دی‌زربی دوبرابر زمان می‌برد.»

آیا امشب تلفن همراه خود را روشن نگه می‌دارید و به تمدید فکر می‌کنید؟ این سوالی بود که ده‌روسی در جوابش گفت: «نباید با صحبت‌هایی که هیچ ربطی به این بازی ندارد، پیروزی خراب شود. من می‌دانم که اکنون شما شروع می‌کنید، من این شهر را می‌شناسم. این آخرین چیزی است که در ذهن من است، من دارم کاری را انجام می‌دهم که دوست دارم، در جایی که من آن را دوست دارم، با رضایتی که نمی‌دانستم در این مدت کوتاه از آن خارج خواهم شد. یک هفته دیگر به این فکر می‌کنیم که ما از آن گذشته‌ایم، این صحبت‌ها ما را از هدفمان جدا می‌کند.»

دیدگاه‌ها