کد خبر : 2007414 | 18 اسفند 1402 ساعت 09:40 | 9.7K بازدید | 9 دیدگاه

ناراحتی دی‌زربی: مقابل رم 20 درصد خودمان بودیم!

روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، از اینکه شاگردانش نتوانستند پتانسیل واقعی خود را مقابل رم نشان دهند، ناراحت است.

ناراحتی دی‌زربی: مقابل رم 20 درصد خودمان بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو دی‌زربی پس از شکست 4-0 مقابل رم اعتراف کرد که تیم حریف بسیار خوب کار کرد و با این نتیجه آن‌ها را بیدار کردند.

این مربی ایتالیایی برای بازی دور رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا به کشورش بازگشت اما با نتیجه سنگین 4-0 شکست خورد.

پائولو دیبالا، روملو لوکاکو، جانلوکا مانچینی و برایان کریستانته در این بازی برای رم گلزنی کردند و تغییر این نتیجه در پنجشنبه آینده به میزبانی برایتون کار آسانی نخواهد بود.

1999055

دی‌زربی پس از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "ما بهترین نمایش خود را از نظر تلاش انجام دادیم، اما از نظر کیفیت فوتبال 20-25-30 درصد از پتانسیل خود را نشان دادیم. از یک جهت قابل انتظار بود، چون ما عادت به انجام این بازی‌ها نداریم، در حالی که رم عادت دارد و ما شاهد تفاوت در سرعت، آرامش، خودباوری و تجربه این بازی حذفی بودیم. با توجه به کاری که انجام دادیم، نتیجه بازی امشب مقابل رم برای ما خیلی خوب بود."

مشکلات مصدومیت؟

مشکل واقعی این است که ما برای انجام 3 بازی در هفته، 15-16 بازیکن را در دسترس داریم. پیدا کردن انرژی برای 90 دقیقه بازی در لیگ برتر و سپس 90 دقیقه دیگر در لیگ اروپا، اگر توانایی تغییر و چرخش در ترکیب تیم را نداشته باشید، سخت می‌شود. این مسابقه ما را بیدار کرد، همه ما به یک مسابقه، نتیجه و همچنین کیفیت متفاوت فوتبال امیدوار بودیم. چیزی که بیش از همه ما را آزار می‌دهد این است که نتوانستیم خودمان را نشان دهیم.

دیدگاه‌ها