کد خبر : 2007428 | 18 اسفند 1402 ساعت 11:04 | 7.7K بازدید | 6 دیدگاه

گروسیان و انگیزه‌های شخصی برابر استقلال

دروازه‌بان استقلال خوزستان با سابقه حضور در تیم استقلال اکنون با انگیزه زیادی امیدوار به پشت سر گذاشتن یک روز خاطره‌انگیز‌ در استادیوم غدیر‌ است.

گروسیان و انگیزه‌های شخصی برابر استقلال

به گزارش “ورزش سه”، ماموریت دوباره‌ای برای فرزین گروسیان در حال تکرار است؛ او فصل گذشته موفق شد در روزهای حساس و‌ کم امید نفت آبادان نقش یک ستاره را ایفا کند و سهم زیادی در بقای طلایی‌پوشان به نام خود کرد.

درخشش فرزین گروسیان خصوصا در هفته‌های پایانی در ترکیب نفت آبادان باعث شد تا در فصل جدید موردتوجه استقلال خوزستان قرار گرفته و راهی تیم سیروس پورموسوی شود.

او در بازی هفته گذشته مقابل تراکتور نیز علیرغم شکست آبی‌ها روز‌ موفقی را برابر حملات حریف پشت سر گذاشت و در چند مرحله با واکنش‌های خود مانع از گلزنی حریف شد.

بازی امروز برای دروازه‌بان گیلانی استقلال خوزستان متفاوت خواهد بود. او به دنبال اثبات دوباره توانایی‌های خود مقابل رقیبی است که سال‌ها پیش تجربه حضور در آن تیم را یافته بود و هرچند فرصتی برای خودنمایی در آن به دست نیاورده بود اما اتفاقی مثبت در دوران فوتبالی‌اش محسوب می‌شود.

اکنون اما همه نگاه‌ها به گروسیان در بازی با استقلال خواهد بود. آیا او بار دیگر در نقش شماره یک دوران درخشان خود در نفت آبادان در مسیر بقای طلایی‌پوشان را پیراهن آبی هم تکرار خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها