کد خبر : 2007464 | 18 اسفند 1402 ساعت 14:43 | 6.9K بازدید | 6 دیدگاه

حمله هواداران آژاکس به میهمانان انگلیسی! (عکس)

در جریان بازی دیشب دو تیم در لیگ کنفرانس اروپا، هواداران استون ویلا توسط هولیگان‌های آژاکس در ایستگاه قطار مورد حمله قرار گرفته‌اند.

حمله هواداران آژاکس به میهمانان انگلیسی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا دیشب آژاکس میزبان استون ویلا بود و در خانه مقابل این تیم رده چهارمی در لیگ برتر به تساوی 0-0 دست پیدا کرد.
از حواشی تلخی این بازی، در گیری خشن هواداران دو تیم در متروی آمستردام بود. تصاویر تکان دهنده‌ای منتشر شده است که در آنها به نظر می‌رسد هواداران استون ویلا توسط هولیگان‌های آژاکس در ایستگاه قطار مورد حمله غیرمنتظره‌ای قرار گرفته‌اند.

1999133
1999134

یک فیلم منتشر شده از این صحنه‌ها نشان می‌دهد که یکی از هواداران استون ویلا پس از اینکه به نظر می‌رسد با ضربات متعدد مشت به زمین کوبیده شده است، تلاش می‌کند تا بایستد، در حالی که چندین مرد دیگر دوباره به او و چند هوادار دیگر ویلا حمله می‌کنند.

پس از تحمل ضربات متعدد به سر، این هوادار بی‌دفاع روی زمین می‌افتد، در حالی که هولیگان‌ها به لگد زدن او ادامه می‌دهند و سپس یکی از آن‌ها یک مشت به طرف این هوادار نیمه بیهوش هم پرتاب می‌کند. این فیلم در این لحظه به طور ناگهانی به پایان می‌رسد و در حال حاضر مشخص نیست که پس از آن چه اتفاقی برای او افتاده است. 
این اولین باری نیست که هولیگان‌های آژاکس پیش از یک خانگی بازی از این جنس جنجال‌ها به پا می‌کنند. در ژوئن 2019، چهار هوادار آژاکس به دلیل حمله به پلیس قبل از بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تاتنهام به زندان افتادند.

دیدگاه‌ها