کد خبر : 2007473 | 18 اسفند 1402 ساعت 17:56 | 18.7K بازدید | 81 دیدگاه

مس رفسنجان ۱-۱ تراکتور: تعویض طلایی محرم

جدال دو تیم تراکتور و مس رفسنجان در هفته نوزدهم بدون برنده خاتمه پیدا کرد.

مس رفسنجان ۱-۱ تراکتور: تعویض طلایی محرم

به گزارش ورزش سه، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران مس رفسنجان در رفسنجان میزبان و پذیرای تراکتور بود که این دیدار با نتیجه ۱-۱ خاتمه پیدا کرد تا شاگردان خمس و نوید کیا به تقسیم امتیازات در این دیدار حساس رضایت دهند.

در نیمه اول شاهد اتفاقات خاصی نبودیم و دو تیم بیشتر درگیر مسائل فیزیکی بودند اما در نیمه دوم، تیم تراکتور با تمرکز بیشتری حمله کرد و توانست ثمره تلاش بازیکنانش را با گل زیبای ریکاردو آلوز بگیرد تا شاهد شرایط متفاوت‌تری باشیم‌.

درست در شرایطی که همه آماده به پایان رسیدن بازی بودند، محمد اکبری با اولین لمس توپ خود دروازه تراکتور را در دقیقه ۸۹ باز کرد تا هم سه امتیاز تراکتور و هم کلین شیت حسین پورحمیدی را بگیرد.

با این تساوی حالا تراکتور شمار امتیازاتش به ۳۲ رسید و با یک بازی کمتر از ملوان در رده سوم جدول ایستاد. مس رفسنجان نیز با ۲۱ امتیاز حالا در رده دهم جدول است و شاگردان نویدکیا امید دارند در ادامه فصل بتوانند خودشان را از نیمه‌ی دوم جدول، به صفحه نخست برسانند.

تقویمهفته نوزدهم لیگ برتر خلیج فارس/جمعه ۱۸ اسفند ساعت ۱۵:۴۵؛ مس رفسنجان - تراکتور
پاس گلورزشگاه شهدای مس رفسنجان 
سوتتیم داوری: محمدرضا تارخ، نجف پناهی، سعید زیبا، مسعود حقیقی/ ناظر: ایرج نظری


مس رفسنجانترکیب تیم مس رفسنجان:
حامد لک، محمد نژادمهدی (علی عدنان 86)، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد (مهدی ترکمان 76)، سعید واسعی (محمد اکبری 86)، محمدمهدی محبی (عرفان شهریاری 86)، سجاد شهباززاده(حسین مهربان 91)
سرمربی: محرم نویدکیا

تراکتورترکیب تراکتور: 
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی (میلاد کر 81)، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، امیرحسین حسین‌زاده (مهدی هاشم نژاد 61) و رحمان جعفری(امیر ارسلان مطهری 81)
سرمربی: پاکو خمس


توپ گلشرح گل
مس رفسنجان ۰-۱ تراکتور (ریکاردو آلوز دقیقه 50): کار ترکیبی بازیکنان تراکتور، در یک سوم زمین مس رفسنجان، با پاس حسینی به ریکاردو آلوز همراه شد و این چهره پرتغالی از پشت محوطه جریمه با ضربه‌ای زیبا دروازه حامد لک را باز کرد.
 

ویدئو: 326773

مس رفسنجان ۱-۱ تراکتور (محمد اکبری نسب دقیقه 90): در شرایطی که تراکتور با خیالی آسوده بازی را مدیریت می‌کرد، در یک چشم بهم زدن پس از اشتباه مدافعان تیم تراکتور و نفوذ ترکمان با پاس او به اکبری همراه شد که اکبری هم با ضربه پای چپ خود بازی را مساوی کرد.
 

ویدئو: 326785


کرنومتر لحظات حساس
دقیقه ۱۰: دو تیم با بازی بلند و ارسال‌های طولی سعی بر خلق موقعیت دارند که تا اینجا این روند برای دو تیم بی‌حاصل بوده است.
دقیقا ۲۴: تراکتوری‌ها در مدت اخیر با خلق موقعیت در پشت محوطه جریمه امیدوار به باز کردن خط دفاعی نارنجی پوشان هستند، اما دفاع مس عملکرد تحسین برانگیزی از خود به نمایش گذاشته است.
دقیقه ۳۰: موقعیت خوبی که بازیکنان مس از سمت چپ آغاز کردند، پس از اینکه در پشت محوطه جریمه به فرشید باقری رسید، با ضربه خطرناک این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه ۳۴: موقعیت خوبی که شیری برای امیرحسین حسین‌زاده ایجاد کرد با بی‌دقتی این بازیکن در چند قدمی دروازه، از بالای چارچوب به خارج رفت.
دقیقه ۶۹: رحمان جعفری در موقعیت ایده‌آلی که داشت ضربه‌اش را به بالای دروازه زد.
دقیقه ۷۳: موقعیت خوبی که نادری داشت با دخالت حامد لک به صورت عرضی از زمین به بیرون رفت تا دروازه این تیم بیشتر از ۲ بار باز نشود.


بولت پرسپولیسبهترین بازیکن زمین: ریکاردو آلوز ستاره پرتغالی تراکتور جدای از گلی که به زیبایی وارد دروازه حامد لک کرد، عملکرد خوبی داشت و بارها سعی داشت با خلاقیت خود زمینه ساز بیشتر شدن تعداد گل‌ها شود اما بی‌دقتی در ضربات آخر بازیکنان تراکتور باعث شد تا آلوز در این دیدار پاس گلی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها