کد خبر : 2007518 | 18 اسفند 1402 ساعت 17:51 | 17.3K بازدید | 18 دیدگاه

هالند: فن دایک یک هیولاست!

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، عملکرد ویرژیل فن دایک، کاپیتان لیورپول، را تحسین کرده است و می‌گوید از چالش بازی کردن مقابل او لذت می‌برد.

هالند: فن دایک یک هیولاست!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند از یک فصل خوب دیگر با سیتی لذت می‌برد که در آن باز هم در جام‌های داخلی باید با لیورپول به عنوان رقیب اصلی به رقابت بپردازد. اما او به گفته خودش از داشتن این شانس لذت می‌برد تا خود را در برابر "هیولایی مثل ویرژیل فن دایک" محک بزند.
سیتی، مدافع عنوان قهرمانی فعلی لیگ برتر، یکشنبه در یک دیدار مهم برای تعیین قهرمان این فصل، در آنفیلد با فن دایک و تیمش رو به رو خواهد شد. تیم پپ گواردیولا 11 بازی مانده به پایان یک امتیاز کمتر از لیورپول صدرنشین دارد.  

1999192

ستاره ملی پوش نروژی در مصاحبه‌ای اختصاصی با تی ان تی اسپورت تاکید کرد که این چالشی است که او مشتاقانه منتظر آن است:
"فکر می‌کنم فن دایک مرد اصلی و ستاره اول لیورپول است و سال‌ها پیش هم این را گفتم، او به طور شگفت انگیزی خوب است. من همچنین شنیده‌ام که او واقعاً آدم خوبی هم هست، و بنابراین این موضوع هم به من برای دوست داشتنش کمک می‌کند.
او یک هیولا است. من دوست دارم مقابل بازیکنان و مدافعانی مثل او بازی کنم زیرا در این صورت واقعا خودت را محک می‌زنی. چه بگویم، بازی خوبی خواهد بود. بیشتر از این را دیگر باید درون زمین ببینیم."
هالند اخیراً به بهترین فرم خود نزدیک شده و در پنج بازی اخیر در لیگ برتر چهار گل به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها