کد خبر : 2007540 | 18 اسفند 1402 ساعت 18:41 | 19.7K بازدید | 11 دیدگاه

طعنه هم‌تیمی به ستاره یونایتد: یه توپ هم بگیر!

آندره اونانا، ستاره منچستریونایتد، در تمرینات این تیم هم مانند مسابقات روزهای سختی را سپری کرده است.

طعنه هم‌تیمی به ستاره یونایتد: یه توپ هم بگیر!

به گزارش "ورزش سه"، اونانا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته از اینتر جدا شد و به منچستریونایتد پیوست اما نتوانست انتظاراتی که از او در این تیم می‌رفت را برآورده کند. 

این بازیکن روزهای بسیار سختی را در این تیم پشت سر گذاشت و با اشتباهاتی که داشت باعث شد که دروازه تیمش بارها و بارها باز شود و مورد انتقاد شدید از سوی رسانه‌های انگلیسی و البته هواداران یونایتد قرار بگیرد که از او ناراضی بودند. 

1979843

حالا اتلتیک خبر داده است که این انتقادها و وضعیت نه چندان خوب او فقط محدود به اعتراض هواداران و تحت فشار قرار گرفتن از سوی رسانه‌ها نبود و یکی از اعضای نه چندان باتجربه و جوان یونایتد هم در تمرینات بارها به او طعنه زده است.

در این خبر ادعا شده است که در جریان یکی از جلسات تمرینی که اونانا در آن عملکرد چندان خوبی را به نمایش نگذاشته است، این بازیکن جوان که هنوز نامی از او برده نشده است خطاب به این دروازه‌بان گفت: «آیا می‌خواهی حداقل یک توپ را بگیری یا چی؟» 

عملکرد اونانا در چند هفته اخیر بهتر شده و به نظر می‌رسد که او کم کم با شرایط جدیدش در یونایتد آشنا شده و توانسته است بر فشار اولیه حضور در این تیم غلبه کند.

دیدگاه‌ها