کد خبر : 2007688 | 19 اسفند 1402 ساعت 09:05 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

تبعید مسعود شجاعی به سکوهایی که دوستش دارد!

مسعود شجاعی بار دیگر باید از روی سکوها تیمش را هدایت کند.

تبعید مسعود شجاعی به سکوهایی که دوستش دارد!

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب مسعود شجاعی به عنوان سرمربی هوادار همزمان با برگزاری کلاس‌های سطح B آسیا بود و این سرمربی که هنوز مدرک خود را دریافت نکرده بود در ۴ بازی ابتدایی کارش در هوادار، از روی سکو این تیم را هدایت می‌کرد.

او بازی شمس آذر قزوین برای اولین بار با تیپ رسمی به عنوان سرمربی کنار خط آمد و تیمش را در پیروزی شیرین‌شان هدایت کرد. مسعود اما در دومین بازی کنار خط در حالی که با لحنی آرام به داور بعد از گل دوم ذوب آهن اعتراض می‌کرد با کارت قرمز کوپال ناظمی دوباره سکو نشین شد.

با این حال مسعود شجاعی از روی سکوها تیمش را برای یک بازگشت جذاب هدایت کرد و مقابل ذوب آهن بازی دو هیچ باخته را دو-دو کرد.

1999433

با این حال کاپیتان سابق تیم ملی در بازی مقابل تراکتور نمی‌تواند کنار خط باشد. او مربیگری را برای اولین بار در تبریز تجربه کرده بود و به عنوان مربی-بازیکن در یک مقطع در این تیم فعالیت می‌کرد.

او حالا باید روی سکوهایی بنشیند و تیمش را هدایت کند که بارها نامش در این استادیوم از سوی همان سکوها فریاد زده شده است. مسعود شجاعی محبوبیت خوبی میان تراکتوری‌ها دارد و تقابل این هفته هوادار و تراکتور در تبریز دیدنی خواهد بود.

دیدگاه‌ها