کد خبر : 2007696 | 19 اسفند 1402 ساعت 09:30 | 45.3K بازدید | 54 دیدگاه

متخصص دربی یک استقلالی را نجات داد (عکس)

مهدی هاشمی نسب آخرین توصیه‌های فنی پیش از حضور حامدی فر در دیدار مقابل استقلال خوزستان را به او گوشزد کرد.

متخصص دربی یک استقلالی را نجات داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان رفت و این تیم را با یک گل شکست داد.

اهمیت این بازی صرف نظر از کورس قهرمانی به شهرآورد هفته بعد برمی‌گشت. جایی که استقلال با پنج بازیکن در آستانه محرومیت از دربی پا به زمین می‌گذاشتند و از این نظر احتیاط بازیکنان برای رسیدن آنها به دربی نقش پررنگی در آمادگی ذهنی‌شان پیش از بازی داشت.

یکی از این بازیکنان امید حامدی فر بود که در هفته‌های گذشته پس از مصاحبه جنجالی و البته مصدومیت یامگا با فشار زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. با این حال، حامدی فر در بازی با استقلال خوزستان نمایش فوق العاده درگیرانه و موثری داشت و کمترین نشانی از احتیاط منجر به ترس در بازی‌اش به چشم نمی‌آمد.

1999445

موضوعی که قطعا با توصیه‌های فنی مهدی هاشمی نسب، چهره محبوب هواداران استقلال، پیش از حضور او در زمین بازی بی ارتباط نیست. جایی که مربی آبی‌ها دقایقی قبل از ورود حامدی فر به زمین بازی او را بابت شرایط توجیه می‌کند و خواسته‌های کادر فنی را با این هافبک جوان درمیان می‌گذارد.

تدابیری که در نهایت نتیجه داد و حامدی فر علاوه بر انجام یکی از جسورانه‌ترین بازی‌های خود در طول فصل، توانست بدون دریافت کارت به دربی رسیده و در کنار سه امتیاز، خواسته فردی‌اش را هم حاصل کند.

دیدگاه‌ها