کد خبر : 2007732 | 19 اسفند 1402 ساعت 10:59 | 32.2K بازدید | 8 دیدگاه

واکنش به توهین رییس فدراسیون

بازیکنی که چاق خطاب شده بود، تیم ملی را رها کرد

مانوئل آریاس، رییس فدراسیون فوتبال پاناما، اظهارات تندی را علیه مارتا کاکس به زبان آورده که باعث ناراحتی او شده است.

بازیکنی که چاق خطاب شده بود، تیم ملی را رها کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زنان پاناما با قبول دو شکست برابر تیم ملی برزیل و تیم ملی کلمبیا از دور مسابقات گلدن کاپ زنان کونکاکاف حذف شد و نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. 

این اتفاق باعث شد که کاکس در صحبت‌هایش پس از بازی از شرایط و امکاناتی که در پاناما وجود دارد انتقاد کند و این رفتار به هیچ وجه به مذاق آریاس که ریاست فدراسیون فوتبال این کشور را برعهده دارد خوش نیامد و پاسخ تندی به این بازیکن داد. 

او در گفت‌وگو با رسانه‌های محلی اظهار داشت: «مارتا کاکس باید دست از صحبت درباره لیگ و امکانات ما بردارد. او از نظر فیزیکی آماده نیست، چاق است و نمی‌تواند در زمین درست حرکت کند. صحبت کردن آسان نیست اما او چیزی درباره لیگ ما نمی‌داند. او اصلا نمی‌داند اینجا چه خبر است.»

1999496

این اظهارات باعث ناراحتی شدید ستاره تیم ملی پاناما شد که در حال حاضر در باشگاهی مکزیکی توپ می‌زند و او با انتشار بیانیه‌ای این ناراحتی را ابراز کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: «از نظر شخصی احساس می‌کنم بعضی از این کلمات به من آسیب زد و برایم غیرمنتظره بود. اگر این شرایط ادامه پیدا کند، به تیم ملی پاناما بازنخواهم گشت.»

فدراسیون فوتبال پاناما متنی برای عذرخواهی از کاکس منتشر کرده و مدعی شده است که آریاس تعهد داده که دیگر چنین اقداماتی را تکرار نکند.

دیدگاه‌ها