کد خبر : 2007760 | 19 اسفند 1402 ساعت 12:59 | 27.2K بازدید | 18 دیدگاه

حسرت ستاره سابق بارسا: خوش به حال رئال!

ایوان راکیتیچ، ستاره سابق بارسلونا، می‌گوید رئال مادرید و هوادارانش خوش شانس بودند که لوکا مودریچ را در اختیار داشتند.

حسرت ستاره سابق بارسا: خوش به حال رئال!

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ در طول سال‌های حضورش در رئال مادرید به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شد و نشان داد که یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است. 

این بازیکن نقشی کلیدی و مهم را در موفقیت‌های یک دهه اخیر رئال ایفا کرد و یکی از عوامل اصلی قهرمانی‌های متوالی و متعدد این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در 10 سال اخیر بوده و در عین حال از محبوبیت خاصی هم در بین هواداران این تیم برخوردار است. 

راکیتیچ در گفت‌وگو با روزنامه مارکا درباره این هموطنش اظهار داشت: «چه چیزی می‌توانم درباره مودریچ بگویم... اول از همه متاسفم که خیلی از او دور هستم. لوکا باعث خوش‌شانسی من است و فکر می‌کنم همه ما از این که توانستیم چنین آدمی را بشناسیم خوشحال هستیم. 

1999544

این کمی باعث ناراحتی من است که به نظر می‌رسد او باید هر روز خودش را ثابت کند. او دیگر نیازی ندارد که چیزی را ثابت کند. تنها کاری که باید کرد این است که بازی او را تماشا کنید و لذت ببرید. هم‌تیمی‌هایش، رئال مادرید، هواداران این تیم و رییس این باشگاه خوش‌شانس بودند که از حضور او لذت بردند. فکر می‌کنم در کل این موضوع درباره هواداران لالیگا و به صورت کلی فوتبال هم صدق می‌کند. 

امیدوارم که او ادامه دهد. تصور رئال مادرید یا لالیگا بدون لوکا غیرممکن است. او کسی است که باید تصمیم بگیرد و می‌داند که من مثل برادر بزرگترم دوستش دارم. ما اتفاقات بسیاری را با هم تجربه کردیم. او عضوی از خانواده من و خود من است. ادامه این لذت از جادو و رفتار و لبخند او باعث افتخار است.»

دیدگاه‌ها