کد خبر : 2007768 | 19 اسفند 1402 ساعت 13:22 | 49.8K بازدید | 23 دیدگاه

رونمایی از طارمی به تاخیر افتاد!

ستاره ایرانی پورتو هنوز به طور کامل شرایط بازگشت به میادین را پیدا نکرده است.

رونمایی از طارمی به تاخیر افتاد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از جام ملت‌های آسیا فقط در یک مسابقه لیگ برتر پرتغال مقابل آروکا به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، اما پس از آن در دیدار برابر استوریل نیمکت‌نشین بود و بعد هم با مصدومیت مواجه شد تا فاصله تقریبا طولانی مدت از میادین بگیرد.

ستاره ایرانی پورتو پنج روز پس از حضور در مسابقه تیم ملی مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، در لیگ برتر پرتغال حضور تعویضی داشت، اما دیگر در بازی‌ها استفاده نشده و بخاطر مصدومیت نتوانسته تیمش را همراهی کند که دیشب هم برابر پورتیموننزه این اتفاق رخ داد.

مهدی طارمی پس از نیمکت‌نشینی مقابل استوریل در لیگ برتر پرتغال و غیبت در سه دیدار پیاپی برابر آرسنال، ژیل ویسنته و سانتاکلارا، قرار بود در دیدار هفته گذشته با بنفیکا به میادین برگردد که این اتفاق رخ نداد و سرخیو کونسیسائو اعلام کرد که در جدال با پورتیموننزه مهاجم ایرانی را در اختیار خواهند داشت ولی باز هم او دور از لیست بود.

تیم فوتبال پورتو شب گذشته موفق به کسب پیروزی سه بر صفر در دیدار خارج از خانه مقابل پورتیموننزه بود تا 55 امتیازی شود و با یک بازی بیشتر نسبت به بنفیکا رده دومی، به سه امتیازی این تیم برسد و هنوز امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و حتی قهرمانی بماند، اما در این بازی هم خبری از مهدی طارمی نبود.

طارمی انتظار داشت پس از 25 روز دوری از میادین مقابل پورتیموننزه به فهرست پورتو برگردد، اما این اتفاق رخ نداد تا غیبت او در بازی‌های تیمش به یک ماه افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها