کد خبر : 2007774 | 19 اسفند 1402 ساعت 14:01 | 36.9K بازدید | 11 دیدگاه

تمرکز روی ناپولی رفت

وقتی ژاوی بیخیال بارسلونا شد! (عکس)

در جریان بازی بارسا و مایورکا در مونتجوئیک، ژاوی در حال تماشای بازی ناپولی-تورینو شکار شد.

وقتی ژاوی بیخیال بارسلونا شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی دیشب به دلیل محرومیت نمی توانست بازی تیمش را از کنار زمین دنبال کند و برادرش اسکار این مسئولیت را برعهده داشت. او در جایگاه ویژه ورزشگاه مونتجوئیک و همراه با آنالیزور بارسلونا حضور داشت در حالی که یک چشمش به زمین و بازی بارسا بود و یک چشم دیگر به بازی ناپولی.

1999570

سه روز دیگر بارسا باید برابر ناپولی از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان قرار بگیرد و این بازی برای ژاوی اهمیت فراوانی دارد تا جایی که دوربین‌های شبکه دازن او را در حالی شکار کردند که به‌دقت در حال تماشای بازی ناپولی بود. دیداری که در نهایت 1-1 مساوی شد. 

در میدان بارسا برای زدن گل برتری مقابل مایورکا تلاش می‌کرد، اما ژاوی بیشتر تمرکزش روی بازی ناپولی بود. از ترکیب بارسا و نیمکت نشینی روبرت لواندوفسکی مشخص بود که برای ژاوی بازی با ناپولی اهمیت بیشتری دارد. بارسا در لالیگا هشت امتیاز از رئال عقب بود و با نبوغ یامال توانست مایورکا را ببرد و موقتا فاصله را به 5 امتیاز کاهش دهد.

در پایان بازی وقتی از ژاوی در مورد تماشای بازی ناپولی سوال شد، او گفت: «تمرکز من روی بازی تیمم بود ولی آنالیزور بازی ناپولی را تحت بررسی دقیق داشت.»

دیدگاه‌ها