کد خبر : 2007825 | 19 اسفند 1402 ساعت 17:24 | 25.9K بازدید | 8 دیدگاه

رونی به ستاره یونایتد: قدر این خوش‌شانسی را بدان!

وین رونی معتقد است مارکوس رشفورد شانس بزرگی برای بازی در منچستریونایتد دارد و باید آن را باارزش بشمارد.

رونی به ستاره یونایتد: قدر این خوش‌شانسی را بدان!

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، اصرار دارد که علاقه چندانی به مارکوس رشفورد ندارد و این سوال را مطرح کرده که آیا او باید اولدترافورد را ترک کند یا خیر. این ملی پوش انگلیسی پس از 30 گل در فصل گذشته، تنها 6 گل در 33 بازی تمام رقابت‌‌های این فصل به ثمر رسانده است.

رونی بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است و معتقد است رشفورد می‌تواند رکورد او را پشت سر بگذارد. با این حال، او آینده این بازیکن را در این باشگاه، پیش از رویارویی یونایتد با اورتون، زیر سوال برد.

1999653

وقتی از او پرسیده شد که آیا با تلاش‌های فعلی رشفورد با او احساس همدردی بیشتری دارد یا خیر، گفت: "صادقانه بگویم، نه. او این شانس را دارد که برای منچستریونایتد بازی کند‌‌. تنها بازیکنی است که معتقدم می‌تواند رکورد گلزنی‌ام را به دست آورد. امیدوارم که این کار را انجام دهد، اما باید به ثبات برسد. رشفورد بهترین فصل را سپری نمی‌کند، باید فرمی پیدا کند و یک رهبر شود."

1999654

رونی در واکنش به صحبت‌های ریو فردیناند، کارشناس این بازی، که گفت آماری که مهاجم اسبق شیاطین به دست آورده بود به دلیل رفتار حرفه‌ای او بوده، گفت: "فکر نمی‌کنم که او چنین بازیکنی یعنی یک رهبر باشد. زبان بدن او گاهی اوقات بهترین نیست. بازیکنانی مانند رافائل واران و برونو فرناندز باید آن را از مارکوس خارج کنند. خیلی مهم است که چه بازیکنانی را کنار خود داشته باشید، ممکن است تنها شوید. امیدوارم در این موقعیت (خروج از منچستریونایتد) قرار نگیرد. او یک پسر منچستری است و واقعاً امیدوارم که به فرم بازگردد و دوران طولانی در اینجا داشته باشد. اما شاید او باید به باشگاه دیگری برود."

دیدگاه‌ها