کد خبر : 2007833 | 19 اسفند 1402 ساعت 18:16 | 16K بازدید | 22 دیدگاه

صلاح: آینده من به رفتن کلوپ بستگی ندارد

محمد صلاح، مهاجم لیورپول، تایید کرد که قرار نیست برای همیشه در این تیم بماند و بالاخره آن را ترک خواهد کرد.

صلاح: آینده من به رفتن کلوپ بستگی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح معتقد است لیورپول باید در فصل 24-2023 انگیزه مناسبی داشته باشد چون به تلاش برای کسب جام‌های بیشتر ادامه می‌دهد.

قرمزها بعدازظهر یکشنبه در لیگ برتر در آنفیلد میزبان منچسترسیتی هستند و پیش از برگزاری این بازی با یک امتیاز بیشتر نسبت به این حریف در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

شاگردان یورگن کلوپ در این فصل پس از کسب یک برد به یاد ماندنی در ومبلی مقابل چلسی، جام اتحادیه را بالای سر برده‌اند و همچنان در لیگ اروپا و جام حذفی انگلیس شانس قهرمانی دارند.

صلاح در پاسخ به این سوال که چه تفاوتی بین فصل جاری با دو سال پیش که لیورپول در موقعیت مشابهی برای کسب عنوان در چند جام قرار داشت، وجود دارد، به سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: "بازیکنان قبلی در گذشته کمک زیادی به تیم کرده و اینجا باورنکردنی بودند. همه بازیکنانی که رفتند باورنکردنی بودند. امسال می‌توانم بگویم این تیم متفاوت است، اما بازیکنان بسیار گرسنه هستند. ما شانس خوبی برای بردن همه جام‌ها داریم. ما فقط باید آن را به درستی امتحان کنیم. چیزی برای از دست دادن نداریم، پس فقط شانس خود را امتحان می‌کنیم و ببینیم چه می‌شود."

1999671

بولت پرسپولیسبا ارزش‌ترین خاطره از کار با کلوپ؟

انتخاب یکی از آنها دشوار است چون ما 8 سال است که با هم کار می‌کنیم. فکر می‌کنم او به بازیکنانش اجازه می‌هد در بازی آزادی داشته باشند و فقط خودشان را نشان دهند. همه در تیم می‌توانند احساس آزادی داشته باشند و هر کاری را که می‌خواهند انجام دهند.

بولت پرسپولیسبازی کنار داروین نونیز؟

او قطعا بازیکن بزرگی است و همیشه می‌بینم که باید خود را با بازیکنانی که در کنارم بازی می‌کنند سازگار کنم. پیش از نونیز، قبلاً کودی خاکپو در این وضعیت بود. سعی می‌کنم با او همکاری کنم، قبل از کودی، روبرتو فیرمینو بود و ما رابطه بسیار خوبی با هم در بازی داشتیم و یکدیگر را درک می‌کردیم. هر کسی که قرار است با من بازی کند، باید بازی او را درک کنم و باید نقاط قوت او را بدانم، بنابراین او می‌تواند در بازی کمک زیادی به من کند.

بولت پرسپولیسکار با بازیکنان جوان لیورپول و مشاوره دادن به آن‌ها؟

فکر می‌کنم نکته اصلی برای من این است که سعی کنم با آن‌ها صحبت کنم و قبل از اینکه به آن‌ها مشورت بدهم، نشان دهم که واقعاً به آن‌ها اهمیت می‌دهم. اگر به آن‌ها نصیحت کنید، به شما گوش نمی‌دهند، چون به نظرم اگر نشان ندهید که واقعاً برایتان مهم هستند، آن‌ها این صحبت‌ها را قبول نخواهند کرد.

بولت پرسپولیسروزی که یورگن کلوپ اعلام کرد در پایان فصل می‌رود؟

ما در ساعت 10:30 جلسه‌ای داشتیم که عجیب بود، من وارد شدم و ایجنت او را دیدم و فکر کردم او قراردادش را تمدید کرده است. و سپس ویرژیل فن دایک به من گفت که کلوپ می‌خواهد برود... من با خودم گفتم: چرا؟!"

بولت پرسپولیسآیا سرمربی جدید روی آینده تو تأثیر خواهد گذاشت؟

نه، یک روز باشگاه را ترک خواهم کرد... اما نه.

دیدگاه‌ها