کد خبر : 2007920 | 20 اسفند 1402 ساعت 08:16 | 67.5K بازدید | 56 دیدگاه

شش بازیکن در رده‌های پایه امارات

پسران فوتبالیست‌های ایرانی کجا فوتبال بازی می‌کنند

برخی از فرزندان بازیکنان سابق فوتبال ایران این روزها در آکادمی تیم‌های اماراتی در تلاش هستند تا بتوانند مسیر پدرانشان را ادامه دهند.

پسران فوتبالیست‌های ایرانی کجا فوتبال بازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته در میان بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم دانشجویان فوتبال ایران، نام معین عنایتی فرزند غلامرضا عنایتی آقای گل فوتبال ایران و سرمربی حال حاضر پیکان به چشم می‌خورد که این موضوع با واکنش‌های فراوانی همراه بود. در کنفرانس خبری تیم پیکان این مسئله بازگو شد و رضا عنایتی در واکنش به صحبت‌های خبرنگاران گفت: اینکه می‌گویند فرزندهای فوتبالیست‌ها به جایی نمی‌رسند، درست نیست. این نقطه ضعف بزرگ ماست و رسانه‌ها این حرف‌ها را درست کردند. شاید استعدادهایی در بین آنها پیدا شود. پسر من در بین امیدهای استقلال گل‌های زیادی زده بود اما حالا اطلاع دقیقی ندارم و نمی‌خواهم در رابطه با آن صحبت کنم.

ویدئو: 326973

در چنین شرایطی برخی بازیکنان سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران اغلب مسئولیت پرورش فرزندان خود را به آکادمی‌های خارج از کشور سپرده‌اند.

علی رحمتی 
فرزند سیدمهدی رحمتی که در آکادمی نساجی و آلومینیوم اراک نیز حضور داشت، حالا در النجمه امارات به عنوان یک دروازه‌بان آینده‌دار و خوش آتیه فعالیت می‌کند تا بتواند به مانند پدرش در فوتبال ایران یک چهره موفق باشد . تصاویر گاه و بی‌گاهی از واکنش‌های علی در شبکه‌های اجتماعی همرسانی شده تا او بدل به چهره‌ای شناخته شده بشود.

1999847

عطا رحمتی
عطا بر خلاف برادر بزرگتر و پدرش مسیری متفاوت در پیش گرفته و حالا به عنوان یک هافبک تهاجمی در آکادمی الوصل بازی می‌کند. عملکرد درخشان او در فوتبال پایه امارات علتی بوده تا هم شماره ده این تیم و هم بازوبند کاپیتانی را تصاحب کند، بازیکنی که نه تنها پدر که مربیان تیم بسیار به آینده او خوش‌بین‌اند.

1999846

آرشا مبعلی
ایمان مبعلی که خودش به عنوان سرمربی آکادمی شباب الاهلی امارات فعالیت می‌کند، فرزندش را به آکادمی النجمه سپرده و آرشا در این تیم به عنوان یک مدافع جنگنده برخلاف پدر سبک دیگری از فوتبال در پیش گرفته است.

آریا، ارمیا و امید عنایتی
سه فرزند دیگر رضا عنایتی هم به فوتبال مشغولند. سه بازیکن برای رده‌های مختلف فوتبال پایه که راه برادر بزرگ خود و البته پدرشان را می‌روند. مربی آنها نوید فریدی عقیده دارد هر سه مستعد و پرانرژی اند، اگرچه رسیدن به سطح پدر به هیچ وجه ساده نیست.

1999845

دیدگاه‌ها