کد خبر : 2007968 | 20 اسفند 1402 ساعت 13:03 | 129.6K بازدید | 25 دیدگاه

عمیقا متاسفم، این صحنه‌ها در شأن کشتی نبود

اولين واكنش كشتى‌گير جنجالى به دعوا در تركيه!

محمدرضا مختارى دو روز بعد از دعواى جنجالى در جام ياشاردوغو به‌خاطر اتفاقات رخ داده عذرخواهى كرد.

اولين واكنش كشتى‌گير جنجالى به دعوا در تركيه!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهاى پايانى سال و ماه‌هاى منتهى به المپيک پاریس یک اتفاق جنجالی در جریان تورنمنت بین‌المللی کشتی ترکیه به نام یاشاردوغو، کشتی را به عنوان پرامیدترین رشته ایران در المپیک‌ تحت تاثیر قرار داد.

محمدرضا مختاری که در غیاب محمدعلی گرایی خودش را به‌ مدعی اول دوبنده تیم ملی‌کشتی فرنگی‌ در وزن ۷۷ کیلوگرم تبدیل کرده بود، بدموقع از کوره در رفت‌ و با رقیب ترکیه‌ای درگیر شد. البته وسعت این درگیری آنقدر زیاد بود که در ۴۸ ساعت اخیر فیلم مشت و لگدهایی که این دو‌ کشتی‌گیر‌ و سایر حاضرین روی تشک به سوی هم‌ پرتاب کردند، بارها دست به دست شده است.

جدا از اینکه مسئولان برگزاری مسابقات سریعا مختاری و رقیب ترکیه‌ای‌ را دیسکالیفه کردند، فدراسیون کشتی نیز با تشکیل کمیته انضباطی مختاری را تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

مختاری که حالا شانس خود را برای حضور در المپیک از دست داده، در اینستاگرام خود پیامی را منتشر کرده است:

«درود و عرض ادب خدمت همه‌ی عزیزان
‎عذرخواهی می‌کنم بابت حواشی اخیر که در جریان مبارزه با کشتی‌گیر ترکیه پیش اومد و باعث شد شما شاهد صحنه‌هایی باشین که به هیچ وجه در شأن ورزش و به‌خصوص کشتی نبود.
کسانی که با من برخورد داشتند می‌دونند که همیشه ادب و احترام سرلوحه زندگی و همچنین ورزشم بوده و از اتفاقات اخیر عمیقا متاسفم 
‎همیشه هدفم سربلندی ایران و شادی دل مردم بوده و هست امیدوارم بتونم در میادین بعدی افتخار آفرین باشم. ممنون از همه‌ی حمایت‌ها و پيام‌هاى پرمهرتان»

دیدگاه‌ها