کد خبر : 2007975 | 20 اسفند 1402 ساعت 13:28 | 27.7K بازدید | 30 دیدگاه

جدایی او یک توافق دوطرفه بود؛

رئیس اتحاد کلبا: مجیدی سعی کرد تیم قدرتمندی بسازد

رئیس باشگاه اتحاد کلبا در گفت‌وگویی به تمجید از جانشین فرهاد مجیدی پرداخت و گفت او تغییرات سریعی را در این تیم ایجاد کرده است.

رئیس اتحاد کلبا: مجیدی سعی کرد تیم قدرتمندی بسازد

به گزارش "ورزش سه"، اتحاد کلبا در نخستین بازی بدون فرهاد مجیدی العین را با نتیجه دو بر صفر شکست دادند اما با توجه به باخت ۲-۰ این تیم در بازی رفت، دو تیم در مجموع به تساوی 2-2 رسیدند و در نهایت العین با پیروزی در ضربات پنالتی به فینال لیگ کاپ امارات راه پیدا کند.

محمد آل یاماهی، رئیس باشگاه اتحاد کلبا، در این باره گفت: بر این بازی مسلط بودیم و هر کاری توانستیم انجام دادیم. در نهایت هم به پیروزی رسیدیم، اما در ضربات پنالتی شانس با ما یار نبود و حذف شدیم. افتخار می‌کنیم که در بازی برگشت با العین به عنوان نماینده امارات در لیگ قهرمانان آسیا دو گل زدیم و در وقت‌های قانونی پیروز شدیم.

رئیس باشگاه اتحاد کلبا با اشاره به تغییر کادرفنی این تیم عنوان کرد: حضور سرمربی جدید در اتحاد کلبا در بازی با العین مشهود بود و قاضی الشمری توانست تغییرات سریعی در تیم ایجاد کند. اندیشه‌های او در بازی با العین با وجود زمان اندک پس از جایگزین شدن با فرهاد مجیدی نمایان شد. تصمیم برای قطع همکاری با مجیدی توافقی دوطرفه بود. فرهاد مجیدی سعی کرد تیم قدرتمندی بسازد و همه تلاش خود را انجام داد.

دیدگاه‌ها