کد خبر : 2007985 | 20 اسفند 1402 ساعت 14:43 | 25.6K بازدید | 10 دیدگاه

خشم ستاره آرسنال: دست از سرم بردارید!

کای هاورتز، ستاره آرسنال، از سوالات تکراری کارشناسان و خبرنگاران انگلیسی چندان راضی نیست.

خشم ستاره آرسنال: دست از سرم بردارید!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس روبروی برنتفورد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این سه امتیاز ارزش بسیاری برای شاگردان میکل آرتتا داشت و باعث شد که آنها به صورت موقت به صدر جدول رده‌بندی بروند و حالا باید منتظر نتیجه تقابل حساس امشب منچسترسیتی و لیورپول باشند. گل پیروزی‌بخش توپچی‌ها در این بازی هم توسط هاورتز به ثمر رسید. 

او که پس از پایان بازی از این که گل مهمی را برای تیمش به ثمر رسانده بود خوشحال بود با سوالی از سوی جیمی ردنپ مواجه شد که چندان به مذاقش خوش نیامد. ردنپ از او پرسید که بهترین پست در زمین برای او کجاست. 

1958583

این ستاره آلمانی در پاسخ به سوال او گفت: «نمی‌دانم چند بار این سوال را جواب داده‌ام. فقط از این که در زمین هستم خوشحالم. بازیکنی نیستم که فقط در یک پست بازی کند. گاهی این شرایط خوب است و گاهی بد است اما مشکلی با این موضوع ندارم. 

من فقط عاشق این تیم هستم. عاشق این هستم که به عنوان بازیکن شماره 9 کاذب، شماره هشت یا شماره 10 بازی کنم، هرجایی که بخواهند خواهم رفت. در تیم ملی آلمان هم همینطور است. من به عنوان مدافع کناری چپ هم بازی کردم، بنابراین مشکلی نیست.»

دیدگاه‌ها