کد خبر : 2007987 | 20 اسفند 1402 ساعت 14:23 | 29.2K بازدید | 13 دیدگاه

سفر بنیادی‌فر به کانبرا؛

داور دربی به استرالیا می‌رود

قضاوت مسابقه لبنان و استرالیا در مرحله مقدماتی جام جهانی به داور ایرانی سپرده شد.

داور دربی به استرالیا می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، موعود بنیادی‌فر که دو روز قبل در هفته نوزدهم لیگ برتر قضاوت بازی تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران را در ورزشگاه غدیر اهواز برعهده داشت و با توجه به حضورش در این دیدار و همچنین قضاوت در دربی دور رفت قرار نیست در شهرآورد پیش رو حاضر باشد، یک رقابت بین‌المللی را سوت خواهد زد.

بنیادی‌فر که طی ماه‌های گذشته در رقابت‌های مختلف آسیایی و مرحله مقدماتی جام جهانی قضاوت کرده، بازهم با نظر کمیته داوران فیفا و ای‌اف‌سی برای یک بازی در این رقابت‌ها انتخاب شده است.

تیم ملی لبنان قرار است روز سه‌شنبه، هفتم فروردین‌ماه بازی برگشت خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 را در شهر کانبرا استرالیا میزبانی کند و به مصاف کانگوروها برود که قضاوت این مسابقه به موعود بنیادی‌فر سپرده شده است.

استرالیا و لبنان از ساعت 12:40 روز دوم فروردین‌ماه 1402 بازی رفت‌شان در گروه I مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 برگزار کنند که بازی برگشت هم در کشور استرالیا با قضاوت بنیادی‌فر، داور دربی 102 برگزار خواهد شد.

سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک داور و مرتضی منصوریان به‌عنوان داور چهارم در دیدار برگشت تیم‌های ملی لبنان و استرالیا قضاوت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها