کد خبر : 2007996 | 20 اسفند 1402 ساعت 16:50 | 38.6K بازدید | 23 دیدگاه

معروف گفت المپیک نمی‌رویم، کنسل شد!

سعید معروف حضور تیم ملی والیبال ایران را در المپیک منتفی می‌داند.

معروف گفت المپیک نمی‌رویم، کنسل شد!

به گزارش "ورزش سه"، سعید معروف، بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران که یکی از گزینه‌های تیم ملی والیبال ایران برای سرمربیگری بود در صحبت‌های خود با وحید مرادی در زمان مذاکرات حرف‌های جالبی زده است.

وحید مرادی که برای سرمربیگری تیم ملی با سعید معروف حدود چهل‌و پنج دقیقه حرف زده بود، گفت که سعید به او اعلام کرده که حضور در المپیک پاریس را فراموش کنید و تیم ملی هرگز به المپیک 2024 صعود نخواهد کرد.

سعید معروف در ادامه صحبت‌هایش با وحید مرادی نیز گفته قول داده که تیم خوب و جوانی را برای المپیک 2028 لس آنجلس بسازد، که مرادی در واکنش به این موضوع از معروف درخواست کرد که مدتی به عنوان دستیار در تیم ملی والیبال کار کند، که با توجه به روحیات سعید معروف با مخالفت او مواجه شد و اعلام کرد که تنها به عنوان نفر اول به تیم ملی خواهد آمد.

با توجه به این صحبت‌های رد و بدل شده بین مرادی و معروف، احتمال حضور سعید معروف در تیم ملی بسیار زیاد بود و شاید اگر محمدرضا داورزنی در فدراسیون ماندگار می‌شد حالا سعید معروف سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران انتخاب شده بود!

البته وحید مرادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تمجید از سعید معروف پرداخت. سرپرست فدراسیون والیبال معروف را فردی باهوش و ذکاوت دانست و از او به عنوان سرمایه بزرگ والیبال ایران یاد کرد که در آینده می‌تواند هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد. او گفت: "ما اگر به هر دلیلی به المپیک نرویم، سعید معروف به عنوان سرمایه والیبال ایران در جهان می‌سوزد. مردم سعید را دوست دارند."

دیدگاه‌ها