کد خبر : 2008013 | 20 اسفند 1402 ساعت 17:00 | 26.3K بازدید | 18 دیدگاه

تیم روی فرم نیست

بارسا با یک دنیا تردید به دوئل بزرگ رسید

بارسا نه در بازی برابر بیلبائو و نه مقابل گرانادا خوب و متقاعدکننده نبود و ژاوی می‌داند اینگونه شانسی برای پیروزی برابر ناپولی نخواهند داشت.

بارسا با یک دنیا تردید به دوئل بزرگ رسید

به گزارش "ورزش سه"، سه‌شنبه شب بارسلونا یکی از سرنوشت‌سازترین دیدارهای فصل را پیش رو دارد، بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی. کاتالان‌ها در ایتالیا به تساوی 1-1 دست یافتند و امید زیادی به بازی برگشت در المپیک مونتجوئیک برای صعود به دور بعد دارند. اما بارسا با تردیدهای فراوان به این دوئل اروپایی رسیده است. در دو بازی اخیر، بارسا هرگز نتوانسته درخشان کار کند و در 180 دقیقه تنها یک گل را جشن گرفته است.

1999980

در مقابل اتلتیک، آبی اناری‌ها فقط دو بار به سمت دروازه شلیک کردند و بارسلونا نتوانست از تساوی بدون گل فراتر برود. در مقابل مایورکا، لامین یامال در دقیقه 76 با نبوغ خود گلی تماشایی زد تا بارسا از یک تساوی خانگی فرار کند.

و با این شرایط، بارسلونا اکنون به لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کند. حتی ژاوی که بازی با مایورکا را به دلیل محرومیت در اتاقی کوچک در ورزشگاه المپیک تماشا کرد، به دقت بازی ناپولی مقابل تورینو که از تلویزیون پخش می‌شد را زیر نظر داشت.

1999466

بازی مقابل مایورکا قرار بود برای تقویت روحیه بارسا قبل از بازی اروپایی باشد، اما کاتالان‌ها با نتیجه نزدیک 1-0 پیروز شدند. باید ببینیم که تیم در روز سه‌شنبه چه واکنشی نشان می‌دهد. بازی مقابل ناپولی در این مرحله نهایی بسیار مهم و غیر قابل قیاس با بازی جمعه شب است.

البته یکی از نکات قابل توجه این است که تیم ژاوی برای سومین بازی متوالی گل نخورد. این اولین بار در فصل جاری است که بارسلونا موفق شده طی سه بازی دروازه خود را بسته نگه دارد.

دیدگاه‌ها