کد خبر : 2008031 | 20 اسفند 1402 ساعت 18:33 | 21.7K بازدید | 3 دیدگاه

نزدیک بود فوتبال ستاره تاتنهام تمام شود! (عکس)

جان مک‌گین، کاپیتان استون ویلا، به دلیل خطای خشن روی دستینی اودوگی از تاتنهام با کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

نزدیک بود فوتبال ستاره تاتنهام تمام شود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جان مک‌گین، کاپیتان استون ویلا، توسط کریگ کاوانا، داور بازی مقابل تاتنهام، به دلیل خطای خطرناک روی دستینی اودوگی از تاتنهام کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

در دیداری که با نتیجه 4-0 به سود تاتنهام به پایان رسید، تیم میهمان از دقیقه 65 به دلیل اخراج مک‌‌گین کار را با یک بازیکن کمتر دنبال کرد.

2000024

تیم تحت هدایت اونای امری که در دقایق 50 و 53 گل دریافت کرده بود، با عصبانیت بیشتری بازی را دنبال می‌کرد که این موجب شد تا یک بازیکن از این تیم اخراج شود. اودوگی توپ را در گوشه سمت چپ زمین دریافت کرده بود و به سمت زمین استون ویلا حرکت می‌کرد که مک‌گین از راه رسید.

او بدون توجه به موقعیت توپ، به پای راست اودوگی مانند یک توپ ضربه زد و به سرعت با خشم بازیکنان تاتنهام مواجه شد. اودوگی بلافاصله بلند شد و به نظر می‌رسید که می‌خواهد با هافبک ویلا درگیری داشته باشد اما بلافاصله از شدت درد روی زمین افتاد.

2000026

قبل از اینکه اونای امری بتواند مک‌گین را از چالش شکل گرفته کنار زمین خارج کند، بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند و بازی برای لحظاتی با حواشی زیادی دنبال شد.

پس از این درگیری، کاوانا به عنوان داور بازی بدون لحظه‌ای صبر کارت قرمز مستقیم را به این بازیکن ایرلندی نشان داد تا از زمین خارج شود.

2000025

اودوگی خوش شانس بود که فقط درد زیادی را متحمل شد و دچار آسیب دیدگی شدیدی نشد تا بتواند تا پایان بازی بدون مشکل بازی کند.

دیدگاه‌ها