کد خبر : 2008084 | 20 اسفند 1402 ساعت 23:03 | 14K بازدید | 43 دیدگاه

رئال ۴-۰ سلتاویگو: بازگشت به پیروزی

رئال مادرید پس از دو تساوی پیاپی در لالیگا و چمپیونزلیگ، با نتیجه ۴-۰ سلتاویگو را شکست داد و جایش را در صدر جدول مستحکم‌تر کرد.

رئال ۴-۰ سلتاویگو: بازگشت به پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در چارچوب هفته بیست و هشتم لالیگا در مقابل سلتاویگو قرار گرفت. بازی کاملاً در اختیار شاگردان کارلو آنچلوتی بود و آنها درنهایت موفق شدند با گل وینیسیوس در نیمه اول، دو گل‌بخودی و گل آردا گولر در دقایق پایانی، پیروزی را به دست بیاورند.

 

مطابق انتظار رئالی‌ها تیم برتر زمین در دقایق ابتدایی بودند. در دقیقه ۷ ضربه سر ادواردو کاماوینگا روی سانتر لوکا مودریچ با واکنش دروازه‌بان مواجه شد.

در ادامه سفیدپوشان چند موقعیت نصفه و نیمه خلق کردند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا اینکه در دقیقه ۲۱ ضربه وینیسیوس از فاصله نزدیک تبدیل به گل اول شد.

2000117

پنج دقیقه بعد ضربه کاماوینگا از فاصله دور از کنار دروازه سلتاویگو به بیرون رفت.

در ادامه شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۳۸ ضربه رودریگو از سمت چپ محوطه جریمه را دروازه‌بان دفع کرد تا دقایق پایانی بازی بدون به ثمر رسیدن گلی سپری شود.

در نیمه دوم سلتاویگو کمی جلو کشید. در دقیقه ۵۴ ضربه عالی استراند با دفع مدافعان رئال مواجه شد.

۴ دقیقه بعد شوت پای چپ دیاز از مرکز محوطه جریمه را دروازه‌بان حریف سیو کرد.

در دقیقه ۶۸ وینیسیوس می‌توانست گل دوم را بزند اما ضربه‌اش را باز هم دروازه‌بان حریف گرفت.

در دقایق پیش رو دو تیم نتوانستند موقعیتی خلق کنند تا اینکه در دقیقه ۷۹ ضربه سر رودریگر به گوایتا، دروازه‌بان سلتاویگو خورد و وارد دروازه شد.

2000116

در ادامه رئالی‌ها بازی را مدیریت کردند و به گل سوم هم رسیدند. در دقیقه ۸۸ یک بار دیگر بازیکنان سلتاویگو خودزنی کردند و این بار روی سانتر وینیسیوس کارلوس دومینگز به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

در دقیقه ۴+۹۰ هم آردا گولر که به‌عنوان یار تعویضی به بازی رفته بود، با شوتی پای راست از داخل محوطه جریمه بازی را ۴-۰ کرد.

2000119

در لحظات پایانی دیگر اتفاقی رخ نداد و رئال به پیروزی ۴-۰ رسید. حالا آنها ۶۹ امتیازی شده‌اند و از خیرونای رده دومی ۷ امتیاز بیشتر هستند.

دیدگاه‌ها