کد خبر : 2008090 | 20 اسفند 1402 ساعت 23:50 | 50.8K بازدید | 44 دیدگاه

فن‌دایک، سینمایی‌ترین مدافع جهان!

ویرژیل فن‌دایک امشب در مقابل منچستر سیتی یکی از درخشان‌ترین بازی‌هایش در لباس لیورپول را به نمایش گذاشت.

فن‌دایک، سینمایی‌ترین مدافع جهان!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان منچستر سیتی امشب در هر موقعیت برای به گل رسیدن در بازی با لیورپول، یک مانع بزرگ پیش روی خود می‌دیدند. ویرژیل فن‌دایک هلندی.

او یار مستقیم ارلینگ هالند بود و بارها او را در مقابل دروازه لیورپول ناکام گذاشت. ستاره سیتی در برابر فن‌دایک مانند یک مهاجم عادی به‌نظر می‌رسید و اگر کسی برای تماشای درخشش هالند تلویزیون را روشن کرده بود، یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات زندگی‌اش را مرتکب شده بود.

یورگن کلوپ پس از بازی گفت که سیتی را در خط هافبک شکست داده‌اند و جدال بازیکنان در میانه میدان تماشایی بوده است اما رقص و هنرنمایی فن‌دایک در مقابل هالند هم به اندازه نبردهای وسط زمین جذاب و هیجان‌انگیز بود.

1977781

او فصل شگفت‌انگیزی را سپری می‌کند. قهرمانی جام اتحادیه و پیروزی ۱-۰ مقابل چلسی با گل دقیقه ۱۱۸ او به دست آمد و حالا این ستاره می‌خواهد در راه قهرمانی در لیگ برتر هم به لیورپول یک انرژی اضافه بدهد.

در همین حین، لیام تومی، روزنامه‌نگار اتلتیک، در مورد جدال فن‌دایک و هالند و درخشش ستاره لیورپول گفت: «این سینمایی‌ترین چیزی است که در این مدت در زمین فوتبال دیده‌ام. هالند بهترین مهاجم جهان است و در این بازی فن‌دایک با مهار کردن او نشان داد که اینکه او را «بهترین مدافع جهان» خطاب می‌کنند، اصلا اشتباه نیست.

دیدگاه‌ها