کد خبر : 2008092 | 20 اسفند 1402 ساعت 23:58 | 15K بازدید | 42 دیدگاه

فن‌دایک: می‌توانستیم به‌راحتی سیتی را ببریم

ویرژیل فن‌دایک معتقد است لیورپول مستحق کسب پیروزی و سه امتیاز برابر منچستر سیتی بوده است.

فن‌دایک: می‌توانستیم به‌راحتی سیتی را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و منچستر سیتی امشب در دیداری جذاب و تماشایی در ورزشگاه آنفیلد به تساوی ۱-۱ رضایت دادند. در این دیدار ابتدا جان استونز در نیمه اول گل مهمان را به ثمر رساند اما در نیمه دوم لیورپول با ارائه نمایش درخشانی موفق شد سیتی را تحت فشار بگذارد و گل مساوی را بزند.

قرمزها چندین موقعیت خوب هم داشتند اما با بدشانسی از دست رفتند و همه چیز دست به دست هم داد تا این دیدار حساس با نتیجه مساوی به پایان برسد.

فن‌دایک که عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشت موفق شد ارلینگ هالند را به‌طور کامل مهار کند و یک بار دیگر بهترین بودنش را نشان دهد. او در صحبت‌هایش پس از بازی در مورد این بازی جذاب صحبت کرد.

2000152

او گفت: نیمه دوم بسیار بهتر از نیمه اول بودیم اما باید بیشتر از یک گل می‌زدیم و آنها را شکست می‌دادیم. به‌نظرم ما مستحق کسب پیروزی بودیم اما به نتیجه مساوی هم نمی‌شود ایراد گرفت و می‌توان آن را عادلانه دانست.

منچستر سیتی با عناوینی که به دست آورده بسیار موفق بوده است و هر بازی ما مقابل یکدیگر بسیار فشرده بوده است. هر بازی با آنها خیلی سخت است، آنها در تمام قسمت‌های زمین کیفیت دارند و به همین دلیل است که سال گذشته سه‌گانه را به دست آوردند.
من به آنها احترام می‌گذارم اما هدف امروز ما پیروزی در بازی بود و به‌نظرم استحقاقش را داشتیم و می‌توانستیم به‌راحتی آنها را شکست دهیم.»

دیدگاه‌ها