کد خبر : 2008093 | 21 اسفند 1402 ساعت 00:08 | 26.9K بازدید | 5 دیدگاه

پیروزی السد لحظه آخر از دست رفت؛

ستاره سابق بارسا علیه شادی مدافع ایران

مدافع ایرانی السد حضور کامل در شب تساوی تیمش مقابل العربی داشت.

ستاره سابق بارسا علیه شادی مدافع ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال السد که مثل بازی‌های قبل محمدامین حزباوی را به‌عنوان مدافع میانی در ترکیب داشت، از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر در ورزشگاه الثمامه مقابل العربی رده پنجمی و پرستاره قرار گرفت.

1911791

اکرم عفیف که هفته گذشته نمایش درخشانی در ترکیب السد داشت و توانست هت‌تریک کند، در بازی امشب مقابل العربی هم فوق‌العاده کار کرد و در دقیقه 18 پاس پائولو اوتاویو به پشت محوطه جریمه را با شوت استثنایی به کنج دروازه فرستاد تا گل اول بازی را به زیبایی بزند.

ستاره ملی‌پوش السد و بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا دو دقیقه پس از این گل دیدنی، یک گل چشم نواز دیگر به ثمر رساند و پس از ضدحمله سریع و توپ‌ربایی از میانه زمین، با یک ضربه چیپ فوق‌العاده گل دوم را زد تا تیمش را با نتیجه دو بر صفر از العربی پیش بیاندازد.
 

اما دو گل دیدنی اکرم عفیف تا پایان پابرجا نماند و رافینیا، ستاره پیشین بارسلونا در دقیقه 38 با شوت زمینی پای چپ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و امیدواری به کسب نتیجه را به العربی برگرداند.

العربی در دقیقه 89 صاحب یک ضربه پنالتی شد که شوت عمر السومه را سعد الشیب با واکنش تماشایی به کرنر فرستاد، اما این ستاره سوری در دقیقه 9+90 و ثانیه‌های پایانی مسابقه اشتباه خود را جبران کرد و ارسال رافینیا از سمت راست زمین را با ضربه سر به تور دروازه چسباند تا کار را به تساوی بکشد.

یاران حزباوی با تساوی 2 بر 2 خارج از خانه مقابل العربی 37 امتیازی شدند و ضمن تثبیت جایگاه‌شان در صدر جدول لیگ ستارگان قطر، فاصله خود با الریان که یک بازی کمتر انجام داده را به 6 امتیاز افزایش دادند.

دیدگاه‌ها