کد خبر : 2008137 | 21 اسفند 1402 ساعت 09:33 | 24.3K بازدید | 4 دیدگاه

اسی مسی استقلال، دور از دسترس حسینی (عکس)

بازیکن با تجربه آلومینیوم به دلیل مصدومیت دور از تمرینات و بازی‌های تیمش در دور برگشت است.

اسی مسی استقلال، دور از دسترس حسینی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل شریفات که در نخستین سال حضور آلومینیوم اراک به این تیم پیوست و جزء مهره‌های با تجربه ایرالکو به حساب می‌آید، در تمرینات نیم‌فصل با بدشانسی بزرگی مواجه شد و پارگی رباط صلیبی کاری کرد تا از دسترس سیدمجتبی حسینی خارج شود و دست این سرمربی را برای ادامه مسابقات خالی‌تر کند.

آلومینیوم اراک در حالی که با توجه به پارگی رباط صلیبی مرتضی تبریزی و جدایی چهار بازیکن با کمبود بازیکن شدید مواجه بود و از سوی دیگر پنجره نقل و انتقالاتی این تیم هم بسته ماند، با خبر آسیب‌دیدگی اسماعیل شریفات شوک بزرگی متحمل شد تا لیست ایرالکو خالی‌تر از قبل شود.

2000213

ستاره سابق استقلال و فولاد خوزستان که طی سالیان اخیر جزء بازیکنان آماده آلومینیوم اراک بوده و مجتبی حسینی هم روی او برای دور برگشت حساب باز کرده بود، به یک‌باره با مصدومیت بدموقعی مواجه شد تا مجبور به انجام عمل جراحی شود.

شریفات که در دوران طولانی مدت بازی خود حتی یک‌بار با پارگی رباط مواجه نشده بود، در شرایطی که مجتبی حسینی نیاز جدی به او داشت و لیست نفرات آلومینیوم خالی بود، با این مصدومیت همراه شد تا اکنون دوران بازتوانی پس از عمل جراحی را پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها