کد خبر : 2008163 | 21 اسفند 1402 ساعت 10:58 | 22K بازدید | 17 دیدگاه

ادعای ستاره رئال: همه چیز تا حالا سخت بوده!

آردا گولر، ستاره جوان رئال مادرید، می‌گوید فصل سختی را تا این‌جا سپری کرده است.

ادعای ستاره رئال: همه چیز تا حالا سخت بوده!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لالیگا روبروی سلتاویگو به میدان رفت و موفق شد با چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

گولر در این بازی در دقیقه 89 به جای وینیسیوس جونیور به میدان آمد و توانست از فرصتی که در اختیارش قرار گرفت به بهترین شکل استفاده کند و گل چهارم تیمش را در فاصله پنج دقیقه پس از حضورش در زمین به ثمر برساند. 

این بازیکن از زمان پیوستنش به رئال با مصدومیت‌های متعدد و طولانی مواجه شد و پس از طی کردن روند درمانش هم فرصت زیادی از سوی کارلو آنچلوتی برای حضور در زمین پیدا نکرد و همین باعث شده بود که کمی ناراحت و ناامید باشد. 

2000138

بازیکنان رئال در طول این مدت بارها از او به صورت علنی حمایت کرده بودند و پس از این که شب گذشته موفق به گلزنی شد هم همگی به سمتش رفتند و جشن مفصل پس از گلی را برایش برگزار کردند تا مشخص شود که این ستاره اهل ترکیه از جایگاه خاصی در این تیم برخوردار است. 

گولر پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «فصل سختی را تا به حال سپری کردم اما امیدوارم که پس از امروز اتفاقات بهتری در راه باشد. از این که اینجا هستم خیلی خوشحالم. اینجا بهترین باشگاه دنیاست و با وجود این که شرایط سخت است اما باور دارم که از کیفیت و شخصیت کافی برای غلبه بر این سختی برخوردار هستم. 

از این که توانستم اولین گلم را برای این تیم به ثمر برسانم خوشحال هستم. از همه کسانی که در این مسیر از من حمایت کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم که گل‌های بسیار بیشتری در راه باشد و به سختی برای رسیدن به این هدف تلاش خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها