کد خبر : 2008165 | 21 اسفند 1402 ساعت 11:13 | 14.8K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره والیبال لهستان افسردگی گرفت!

لوکاش کاژمارک، ستاره والیبال لهستان دچار بیماری روحی شده است.

ستاره والیبال لهستان افسردگی گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه لوکاش کاژمارک در چند بازی اخیر تیمش غیبت داشت، باعث نگرانی هواداران شد و آنها خواستار توضیح مسئولان این باشگاه در مورد وضعیت او شدند.

پس از این اتفاق، باشگاه زاکسا تنها با انتشار بیانیه‌ای دلیل غیبت این والیبالیست را مشکلات سلامتی عنوان کرد. مدیر برنامه‌های این بازیکن، با رضایت مهاجم، توضیح داد که کاژمارک با افسردگی دست و پنجه نرم می‌کرد.

ایجنت کاژمارک اعتراف کرد که در مقطعی این والیبالیست در شرایطی قرار داشت که نتوانست به تمرینات ادامه دهد. این بازیکن برای کمک به متخصصان روانپزشکی مراجعه کرد و در روزهای اخیر آنها اجازه دادند این بازیکن به تمرینات تیم برگردد. اطلاعات مربوط به مشکلات سلامتی کاژمارک توسط یاکوب میشالاک با رضایت شخص مربوطه ارائه شد.

در حال حاضر این والیبالیست از شبکه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کند و شخصاً در مورد پرونده خود حرف نمی‌زند. این مربی گفت که این بازیکن آسیب جسمی ندیده است اما پس از مشاوره روانپزشکی تحت درمان قرار گرفت که مشخص شد والیبالیست دچار یک دوره افسردگی شدید شده است. در حال حاضر، به گفته متخصصان، شرایط کاژمارک به او اجازه بازگشت به والیبال را می‌دهد و حتی به عنوان بخشی از بازگشت به ریتم منظم زندگی توصیه می‌شود.

دیدگاه‌ها