کد خبر : 2008170 | 21 اسفند 1402 ساعت 11:27 | 6.2K بازدید | 4 دیدگاه

ربیعی چشم انتظار استقلال خوزستان بدون پورموسوی

سرمربی استقلال خوزستان به دلیل دریافت کارت قرمز از بنیادی‌فر قادر به همراهی تیمش در جدال مقابل ذوب آهن نخواهد بود.

ربیعی چشم انتظار استقلال خوزستان بدون پورموسوی

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی برابر استقلال یکی از روزهای پرماجرا و جنجالی خود را روی نیمکت که نه، محوطه جریمه پشت سر گذاشت و در لحظه عصبانیتش کاملا غیرقابل کنترل ظاهر شد.

ماجرا جایی رقم خورد که سیروس پورموسوی بابت رفتار کمک مربی بازی نسبت به بازیکن تیمش شاکی شد و اعتراض کرد که به ادعای خودش با پاسخی تندتر از سوی وی مواجه شد.

در نهایت اما این پورموسوی بود که توسط بنیادی‌فر اخراج شد و ادامه بازی را از رختکن شاهد شد و اکنون قادر به همراهی تیمش در جدال با ذوب آهن نخواهد بود.

1999395

سرمربی استقلال خوزستان که طی دو بازی اخیر دو شکست تلخ برابر مدعیان بالانشین جدول متحمل شده، نمی‌خواهد تیمش را در این بازی سخت خارج از خانه نیز بازنده ببیند و چشم به کسب نتیجه از دیدار با ذوب آهن دوخته است. محمد ربیعی که بابت از دست رفتن نتیجه برد دو گله برابر هوادار تهران در دقایق پایانی با تساوی دو – دو حسابی ناراضی بوده اما مسلما حریفی سرسخت برای این بازی محسوب می‌شود.

باید دید در غیاب سیروس پورموسوی شرایط در این بازی به چه شکل خواهد بود و آیا استقلال خوزستان می‌تواند در بازی حساس فولادشهر با دست پر به اهواز بازگردد یا ربیعی بار دیگر تیمش را در مسیر کسب پیروزی و بازگشت به بالای جدول قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها